Witam.
Koledzy mam zagwozdkę z autem jak w temacie.
Świece, kable, cewka wszystko nowe.
Auto na biegu jałowym chodzi idealnie.
Wystarczy się trochę przejechać i nagle chodzi jak kosiarka.
Błędy jakie się pojawiają to:
P0300 Wykryta przerwa zapłonu - któryś lub wiele cylindrów
P0301 Cylinder 1 wykryta przerwa w zapłonie
P0304 Cylinder 4 wykryta przerwa w zapłonie
P1190 Lambda sonda / napięcie odniesienia błędny sygnał
P1348 Cewka zapłonowa stopień końcowy mocy 1 otwarty obwód elektryczny
i nieraz
P1349 Cewka zapłonowa stopień końcowy mocy 2 otwarty obwód elektryczny
Obstawiam uszkodzony ECU, jednak czy uszkodzona sonda może powodować wypadanie zapłonów ? Pytam ponieważ ten błąd nieraz potrafi pojawić się przy pracy na biegu jałowym.
Wiązka oczywiście przedzwoniona i sprawna.
Koledzy mam zagwozdkę z autem jak w temacie.
Świece, kable, cewka wszystko nowe.
Auto na biegu jałowym chodzi idealnie.
Wystarczy się trochę przejechać i nagle chodzi jak kosiarka.
Błędy jakie się pojawiają to:
P0300 Wykryta przerwa zapłonu - któryś lub wiele cylindrów
P0301 Cylinder 1 wykryta przerwa w zapłonie
P0304 Cylinder 4 wykryta przerwa w zapłonie
P1190 Lambda sonda / napięcie odniesienia błędny sygnał
P1348 Cewka zapłonowa stopień końcowy mocy 1 otwarty obwód elektryczny
i nieraz
P1349 Cewka zapłonowa stopień końcowy mocy 2 otwarty obwód elektryczny
Obstawiam uszkodzony ECU, jednak czy uszkodzona sonda może powodować wypadanie zapłonów ? Pytam ponieważ ten błąd nieraz potrafi pojawić się przy pracy na biegu jałowym.
Wiązka oczywiście przedzwoniona i sprawna.