Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

kolumny Diy byc moze nie typowe.

dawid11112 29 Lis 2015 21:57 690 4
  • #1 29 Lis 2015 21:57
    dawid11112
    Poziom 2  

Witam jestem początkującym na tym forum ale zastanawiam się na budową kolumn diy z płyty mdf 20mm .
    Chodzi mi o to ze to ma być kolumna na dwóch gdn 30/120 ,średnicy od stx i wysokotonowy jeszcze nie wiem .Jeden gdn miałby być skierowany do ziemi około 70 litrów miałby plus BR a drugi gdn miałby być zamknięty i normalnie zwrócony do słuchacza nad tym średnica i góra i chodzi mi o to czy skierowanie gdn do dołu poprawi jego dźwięk chodzi mi o to aby w takim pudle nisko schodził? a ten wyżej żeby robił kopnięcie . czy taka konstrukcja. Ma sens? Dzis prześle jeszcze zdjęcia jak to widzę proszę o odpowiedź ;)

Dodano po 2 [godziny] 45 [minuty]:

Przesyłam zdjęcia .

• #2 03 Gru 2015 22:22
    DR_KROSS
    Poziom 15  

A do czego te kolumny by miały służyć?

• #3 04 Gru 2015 12:10
    398216 Usunięty
    Poziom 43  

DR_KROSS napisał:
    A do czego te kolumny by miały służyć?

Do dudnienia.
    Dwa dość efektywne głośniki niskotonowe, i jeden wysoki. Bez środka.... :not:

• #4 05 Gru 2015 08:03
    wkj
    Poziom 34  

dawid11112 napisał:
    Witam jestem początkującym na tym forum ale zastanawiam się na budową kolumn diy z płyty mdf 20mm .

Zdajesz sobie sprawę ile to będzie ważyło? Materiał jest bardzo dobry ale gabaryty zestawu spore.

dawid11112 napisał:
    Ma sens?

Wg. mnie nie. Należało by zadać pytanie, po co to robisz? Jak chcesz by bas wciskał ci klatę to zrób kolumny zeusopodobne z większą objętością, w sieci pełno opisów co i jak.
    Jak zależy ci na barwie to zrealizuj ambitniejszy projekt, tu i w sieci pełno ich, uwierz mi mniejsze zaprojektowane poprawnie lepiej zagrają jak te twoje.

• #5 05 Gru 2015 09:13