Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan X-trail ud22 - Rdza pod uszczelką pod głowicą

adamfastdriver 29 Lis 2015 23:16 1347 6
  • #1 29 Lis 2015 23:16
    adamfastdriver
    Poziom 7  

    Czy ta rdza oznacza że uszczelka pod głowicą od jakiegoś czasu nie spełniała swojego zadania ?

    czy objaw białego dymu zanim rozgrzeje się silnik mógł być skutkiem tej korozji ? Nissan X-trail ud22 - Rdza pod uszczelką pod głowicą

    0 6
  • #2 30 Lis 2015 08:27
    Montrres
    Poziom 21  

    Każde auto zimne przy niskich temperaturach trochę na biało puści. To jest normalne.

    Głowicę zwalałeś?

    0
  • #3 30 Lis 2015 09:07
    adamfastdriver
    Poziom 7  

    tak zdjalem glowice w sobote i odrazu pod uszczelka bylo wydaje mi sie sporo rdzy... uszkdzona jedna szklanka na dolocie . przez to niedomykajacy sie zawor...

    poza tym do wymiany walek na wylocie bo pekl przy wymienianiu lancucha do pompy wodnej... i strzelil tez gorny lancuch rozrzadu i zerwal dwa zeby na kole walka rozrzadu ... i to chyba tyle przygod mam nadzieje ...

    ojjj widze ze zdjecie sie nie dodalo ... dodam po po pracy po 16 stej

    0
  • #4 30 Lis 2015 09:27
    Montrres
    Poziom 21  

    Nie chcę źle doradzić... jak zwalałem głowicę w swoim samochodzie do w okolicy kanałów wodnych zawsze było trochę śladów rdzy. Być może to przez wodę w układzie za czasów wcześniejszego właściciela.
    U Ciebie widzę poważniejszą naprawę.

    adamfastdriver napisał:
    czy objaw białego dymu zanim rozgrzeje się silnik mógł być skutkiem tej korozji ?


    Jeżeli auto jeździło i odpalało normalnie, nie brakowało mu mocy to nie wiązałbym tego ze sobą. Jak napisałem wcześniej... zimny silnik, niska temperatura zewnętrzna to każdy silnik puści trochę na biało.

    0
  • #5 30 Lis 2015 21:03
    adamfastdriver
    Poziom 7  

    [quote="Montrres"]Nie chcę źle doradzić... jak zwalałem głowicę w swoim samochodzie do w okolicy kanałów wodnych zawsze było trochę śladów rdzy. Być może to przez wodę w układzie za czasów wcześniejszego właściciela.
    U Ciebie widzę poważniejszą naprawę.


    co masz na myśli ? bo nie łapię ?

    0
  • #6 30 Lis 2015 22:12
    Montrres
    Poziom 21  

    Ja nie bardzo zrozumiałem gdzie u Ciebie ta korozja... czy tylko w okolicy kanałów czy na całej powierzchni stuku głowicy i bloku ( wiadomo że pomiędzy jest uszczelka).
    Źle sformułowałem zdanie.

    0
  • #7 09 Lut 2016 12:53
    adamfastdriver
    Poziom 7  

    Jeszcze jedno pytanie:
    Jakim momentem dokręcać głowicę ?
    znalazłem rysunek ale nie rozumiem go chyba do końca czy mógłby mi ktoś to objaśnić ?


    i jeszcze znalazłem dane dołączone do uszczelki pod głowicą

    i chyba tego będę się trzymał przy dokręcaniu

    1