Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
BotlandBotland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaką drukarkę 3D, rozpoznanie wstępne dla biznesu 3D

30 Lis 2015 13:33 4377 7
  • Poziom 12  
    Witam,

ostatnio wpadł mi do głowy biznes z wydrukami 3D. W tym temacie jestem zupełnie zielony.

Do sedna:
    mam możliwość uzyskania dotacji na założenie firmy, czyli czy mi wyjdzie czy nie drukarka mi zostanie. Z drukarkami 3D nie miałem nigdy do czynienia. Jestem studentem Elektrotechniki na Politechnice i co nieco miałem już programowanie które mnie dość zainteresowało. W przyszłości będę projektował obwody elektryczne do mieszkań/bloków itd. a więc w grę wchodzi projektowanie nowych elementów do wydruku przeze mnie np. w AutoCadzie co i tak będę musiał opanować na uczelni (projekty w AutoCad).

A więc:

Jaką drukarkę mi polecicie powiedzmy do 6000 zł? Cena oczywiście może ulec zmianę jednak czy ja jako początkujący poradzę sobie z takim sprzętem.

Pozdrawiam Wszystkich
  • BotlandBotland
  • Moderator Robotyka
    1 - Dotacje trzeba zwrócić. Jeżeli biznes nie wypali, będziesz miał dług do zwrotu. Dotacje to nie jest prezent na wieczne nieoddanie. Uda się - spłacisz w podatkach. Nie uda się - trzeba oddać i nie ma "przebacz".
    2 - Jaką drukarkę? A co chcesz robić? ;) Drukarkę dobiera się do potrzeb. Zainteresowałeś się chociaż do jakich klientów chcesz się zwrócić i jakie zlecenia wykonywać?
    3 -Drukarkę umiesz obsłużyć? Przychodzi klient z rysunkiem 2D na serwetce, pomazany ołówkiem, niewyraźny, a ty masz "na wczoraj" zaprogramować maszynę
    i zrobić model komputerowy szkicu w 3D. I klient musi być zadowolony, bo nie zapłaci.
    4 - Jaka wydajność i jakie ceny twojej firmy? Jak to się ma do cen na rynku? Czym przyciągniesz klienta? Bo raczej nie wzorkiem na koszuli.