Myślę że ludzie powinni wiedzieć na czym stoją przed zakupem sprzętu tej firmy stąd ten wątek w odpowiednim dziale. Większość firm chce byśmy kupowali ich sprzęt a jak już coś się dzieje to zostawiają nas na lodzie.
Od xxx czasu walczyłem z NTT Polska o udostępnienie mi firmware do tebletu.
Tablet Ntt 707g, jeszcze na gwarancji. Niestety, nie uprosiłem. Wysłałem aż kilkanaście maili z prośbami i nic. Dziś dostałem odpowiedź którą widać na zamieszczonych screenach. Dziś też sprawdziłem w markecie obok jak zachowują się inne modele NTT by nie było że tylko mój 707g był aż tak uszkodzony!
1. tablet miał menu spolszczone w 70%, wiele wpisów po Angielsku
2. niektóre funkcje były na odwrót ustawione, np. wybieramy sieć 2G to tablet aktywował 3G, gdy wybraliśmy 3G to aktywował 2G
3. notoryczne problemy z pamięcią RAM, tablet (czysty) ciągle miał zużycie pamięci pow. 90%! Gdy próbowało się coś zrobić np. wejść do internetu to pojawiały się komunikaty LOW MEMORY i tablet się resetował.
Błędów było bardzo dużo. Chciałem to naprawić bo się znam i zrootowałem urządzenie. Chciałem wymienić system na inny, czysty tak by postawić to jakoś na nogi. Prawie że mi się udało:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3122811.html#15200262
Niestety, sterowniki do matrycy itp. są tylko w oryginale którego jak widać - nie doprosiłem się.
Byłem osobiście w NTT. Miła Pani powiedziała że tak z ulicy to nie mogę o nic prosić. Kazała pisać maile do działu serwisowego.
Dzisiaj rano sprawdziłem różne tablety NTT w Mediamarkcie i innych. Wszystkie mają ten sam problem jak mój! Identycznie! Próba otwarcia filmu HD z karty pamięci kończy się komunikatem LOW MEMORY.
A wystarczyła by tylko chęć współpracy ze strony NTT i można było by zrobić oprogramowanie które z pewnością dało by każdemu użytkownikowi tych tabletów wiele radości z użytkowania!
Oprogramowanie które wgrałem (dzięki koledze z forum) spowodowało iż tablet zaczął zużywać o połowę mniej RAM jak wcześniej! Zabrakło mi jedynie sterowania dotykiem które chciałem wyciągnąć z oryginalnego softu!
Jak widać - NTT ma klientów gdzieś.
Przy okazji, chciał bym się poradzić forumowiczów, co z tym fantem można zrobić bo ja nie popuszczę! Moim zdaniem sprzęt w Polskich marketach, sprzęt dla Polaków - nie spełnia wymagań! Nie jest po Polsku! Użytkownik kupując ten sprzęt nie jest informowany w jakikolwiek sposób że system nie jest w 100% po Polsku! Moim zdaniem jest to niezgodne z prawem.
Serwis NTT chciał bym odesłał im sprzęt gwarancyjnie. No, ok, ale co z resztą użytkowników?
Dziś celowo w Carrefour Głębocka sprawdziłem aż 5 sztuk NTT 707G! Wszystkie są uszkodzone?
Czy jest jakiś urząd który powinien tym się zająć?
Polskie prawo wymaga że urządzenie sprzedawane w Polsce ma działać po Polsku - chyba że opis produktu stanowi inaczej.
Od xxx czasu walczyłem z NTT Polska o udostępnienie mi firmware do tebletu.
Tablet Ntt 707g, jeszcze na gwarancji. Niestety, nie uprosiłem. Wysłałem aż kilkanaście maili z prośbami i nic. Dziś dostałem odpowiedź którą widać na zamieszczonych screenach. Dziś też sprawdziłem w markecie obok jak zachowują się inne modele NTT by nie było że tylko mój 707g był aż tak uszkodzony!
1. tablet miał menu spolszczone w 70%, wiele wpisów po Angielsku
2. niektóre funkcje były na odwrót ustawione, np. wybieramy sieć 2G to tablet aktywował 3G, gdy wybraliśmy 3G to aktywował 2G
3. notoryczne problemy z pamięcią RAM, tablet (czysty) ciągle miał zużycie pamięci pow. 90%! Gdy próbowało się coś zrobić np. wejść do internetu to pojawiały się komunikaty LOW MEMORY i tablet się resetował.
Błędów było bardzo dużo. Chciałem to naprawić bo się znam i zrootowałem urządzenie. Chciałem wymienić system na inny, czysty tak by postawić to jakoś na nogi. Prawie że mi się udało:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3122811.html#15200262
Niestety, sterowniki do matrycy itp. są tylko w oryginale którego jak widać - nie doprosiłem się.


Byłem osobiście w NTT. Miła Pani powiedziała że tak z ulicy to nie mogę o nic prosić. Kazała pisać maile do działu serwisowego.
Dzisiaj rano sprawdziłem różne tablety NTT w Mediamarkcie i innych. Wszystkie mają ten sam problem jak mój! Identycznie! Próba otwarcia filmu HD z karty pamięci kończy się komunikatem LOW MEMORY.
A wystarczyła by tylko chęć współpracy ze strony NTT i można było by zrobić oprogramowanie które z pewnością dało by każdemu użytkownikowi tych tabletów wiele radości z użytkowania!
Oprogramowanie które wgrałem (dzięki koledze z forum) spowodowało iż tablet zaczął zużywać o połowę mniej RAM jak wcześniej! Zabrakło mi jedynie sterowania dotykiem które chciałem wyciągnąć z oryginalnego softu!
Jak widać - NTT ma klientów gdzieś.
Przy okazji, chciał bym się poradzić forumowiczów, co z tym fantem można zrobić bo ja nie popuszczę! Moim zdaniem sprzęt w Polskich marketach, sprzęt dla Polaków - nie spełnia wymagań! Nie jest po Polsku! Użytkownik kupując ten sprzęt nie jest informowany w jakikolwiek sposób że system nie jest w 100% po Polsku! Moim zdaniem jest to niezgodne z prawem.
Serwis NTT chciał bym odesłał im sprzęt gwarancyjnie. No, ok, ale co z resztą użytkowników?
Dziś celowo w Carrefour Głębocka sprawdziłem aż 5 sztuk NTT 707G! Wszystkie są uszkodzone?
Czy jest jakiś urząd który powinien tym się zająć?
Polskie prawo wymaga że urządzenie sprzedawane w Polsce ma działać po Polsku - chyba że opis produktu stanowi inaczej.