Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przestroga dla tych którzy planują zakup tabletu firmy NTT

01 Gru 2015 10:35 3054 10
  • Użytkownik usunął konto  
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 22  
    Kuniarz napisał:
    Skoro tablet w śmietniku to na .... drążysz temat ? ;-)


    Drąży temat bo faktycznie bardzo źle go potraktowali i chciał ustrzec przed tą firmą i tymi tabletami innych. Widać, że duży wysiłek autora tematu nic nie dał (przynajmniej tobie).

    Autor tematu stara się nabyć wiedzę jak postępować w następnym takim wypadku. Jak widać nie każdego stać na super tableta Ipada czy coś takiego więc po to jest ten temat. Mam nadzieję, że łopatologicznie wyjaśniłem zaistniałą sytuację.

    Pozdrawiam.
  • Moderator Projektowanie
    ivyivy napisał:
    i będę się starał ile mogę by jak najmniej ludzi kupiło ten szmelc.


    Był kiedyś taki literacki bohater, który walczył z wiatrakami i chciał zbawić Świat... Pozostaje więc życzyć powodzenia !

    Dodano po 5 [minuty]:

    Templarious napisał:
    Jak widać nie każdego stać na super tableta Ipada czy coś takiego więc po to jest ten temat.

    Proponuję zatem bardziej realnie patrzeć na Świat - jeśli coś jest z najniższej półki cenowej, to nie można od tego wymagać ani dobrej jakości, ani dobrego wsparcia. Decydujesz się na zakup w pełni świadomie.
    Mentalność pokolenia dzieci neostrady jest przerażająca.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Witam,
    W pełni rozumiem i popieram autora postu głównego. Kupiłem NTT a72B. Wszystko fajnie do pierwszego upgrade'u OS po stonie gogle. Masa aplikacji przestała działać 'od tak' a firma NTT ani nie serwisuje ani nie wspiera w wypadku problemów.

    Problemy...
    Przestały działać guziki -- > Serwis (3 miesiące!!?!) --> oddali z niedziałającym głosnikiem --> serwis (2 miesiące!?) --> znowu nie działały guziki....

    Po jakimś roku czasu pobrałem upgrade firmware'u. Jedyny jaki był i rozwiązał on chwilowo problem połączenia ze sklepem google. Dziś mija już trzeci rok a tablet nie jest już nawet w stanie się połączyć z google. ilekroć się łączy ze sklepem to w nieskończoność prosi o hasło i uwierzytelnienie. NTT ma mnie w D ...

    Sam tablet nie jest taki zły, dość wydajny ale soft to masakra. Połowa funkcji działa jak chce. Czasem płacze, że nie ma miejsca gdy wszystkie partycje pokazują ponad 300mb wolnego... 'bo tak'.

    Serwis NTT to jak narazie najgorsze wsparcie techniczne (bo suma, sumarum... ŻADNE) z jakim kiedykolwiek się spotkałem :/ a szkoda...

    PS: Ja by ktoś znalazł jakiś aktualniejszy rom niż z 2013 roku, który by rozwiązał problem połączenia ze sklepem google to ja bardzo chętnie.