Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw sharan 2004 - hydronic 2 d5s-f test sterownika.

mc_majcher 01 Gru 2015 23:47 1284 15
  • #1 01 Gru 2015 23:47
    mc_majcher
    Poziom 11  

    Witam.
    Mam problem z moim ogrzewaczem (Hydronic 2 D5S-F). W ogóle nie chce się załączyć. Rozebraliśmy z kolegą całe urządzenie sprawdziliśmy wszystkie czujniki i silniczki (od pompy wody, paliwa i wentylatora) oraz świece. Wszytko sprawne. Więc myślę że wina leży po stronie sterownika.
    I teraz moje pytanie.
    Czy da się sprawdzić sam sterownik bez podpinania do niego podzespołów? Jeśli tak to proszę o poradę w jaki sposób to należy zrobić. Dodam że mam kabelki OBD2 Vag KKL i K+CAN. Program VAG COM (rózne wersje) oraz program EDiTH Eberspeacher. Próbowaliśmy się połączyć z ogrzewaczem jak jeszcze było zamontowane w samochodzie przez vag coma, ale niestety sterownik nie odpowiadał. Proszę o poradę co dalej zrobić z tym fantem. Pozdrawiam.

    0 15
  • #2 02 Gru 2015 07:27
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    Sprawdzałeś zasilania przed rozbiórką.

    0
  • #3 02 Gru 2015 18:54
    mc_majcher
    Poziom 11  

    Tak sprawdzaliśmy wszytkie wtyczki przed demontażem ogrzewacza, napiecia są . A pomimo to ogrzewacz nie działa :cry: . Proszę o pomoc. Pozdrawiam

    0
  • #4 06 Gru 2015 11:00
    him2k
    Poziom 10  

    Nie wiem czy przypadkiem nie jest potrzebny zegra modułowy. Jest taki facet stefano na forum sga podobno naprawia te sterowniki i zna sie dobrze na tym.

    0
  • #5 06 Gru 2015 11:20
    T5
    Admin grupy Samochody

    him2k napisał:
    Nie wiem czy przypadkiem nie jest potrzebny zegra modułowy
    Nie jest potrzebny, ten piecyk diagnozuje się przez gniazdo diagnostyczne w aucie.

    -1
  • #8 06 Gru 2015 13:05
    him2k
    Poziom 10  

    A czy można np użyć programu Edith do odczytu błędów dogrzewacza w momencie kiedy jest wpięty w instalacje samochodu przez gniazdo diagnostyczne OBD2 ?

    0
  • #10 07 Gru 2015 23:30
    mc_majcher
    Poziom 11  

    Dziękuje wszystkim za odp. Ale co z odpowiedzią na moje pytania. Mógłbym dostać na nie odp. Pozdrawiam.

    0
  • #11 07 Gru 2015 23:32
    T5
    Admin grupy Samochody

    mc_majcher napisał:
    Tak sprawdzaliśmy wszytkie wtyczki przed demontażem ogrzewacza, napiecia są . A pomimo to ogrzewacz nie działa :cry: . Proszę o pomoc. Pozdrawiam
    A co na to diagnostyka?

    -1
  • #12 07 Gru 2015 23:41
    mc_majcher
    Poziom 11  

    T5 napisał:
    mc_majcher napisał:
    Tak sprawdzaliśmy wszytkie wtyczki przed demontażem ogrzewacza, napiecia są . A pomimo to ogrzewacz nie działa :cry: . Proszę o pomoc. Pozdrawiam
    A co na to diagnostyka?


    No właśnie tu jest problem bo nie możemy się połączyć ze sterownikiem w samochodzie . Próbowaliśmy przez Vag Coma 311 i kabel vag kkl ale bez rezultatu żadnego połączenia. Więc co dalej jak się dobrać do tego sterownika jak go sprawdzić.

    0
  • #14 07 Gru 2015 23:45
    mc_majcher
    Poziom 11  

    T5 napisał:
    Poza autem trzeba spróbować uzyskać diagnozę.


    Ale jak, w jaki sposób?

    0
  • #16 07 Gru 2015 23:54
    mc_majcher
    Poziom 11  

    T5 napisał:
    mc_majcher napisał:

    Ale jak, w jaki sposób?

    Przeszukać forum- znaleźć rozpiskę "kostki"
    Podłączyć zasilanie, masę do piecyka i diagnozę.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic628205.html
    W tym temacie jest wszystko co potrzeba.


    Ok dziekuje za odp. Mam teraz lekture do poduszki :D

    0
  Szukaj w 5mln produktów