Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

NETGEAR X6100 - nie można połączyć się przez WiFi

02 Gru 2015 19:21 588 1
  • Poziom 1  
    Hej!

słuchajcie nie znam się na tym rodzaju czarnej magii w ogóle więc kieruję się do Was z prośbą a chodzi o to że:

Wyjechałem Sobie do Anglii siedzę w domu za który płacę i mam niby internet niby znaczy niby bo jest ale go nie ma tam gdzie powinien(mieszkam w domku bliźniaczym sąsiedzi mają router) był właściciel pytałem się go WTF a on do Mnie że to jest tylko 'polepszacz'? extension jak to ujął bo są niby dwie sieci: AVON_LODGE i AVON_LONGE_2GEXT obie mają takie same hasła etc tylko że AVON_LODGE działa mi tylko w kuchni jest zasięg prawie full ale w pozostałych pomieszczeniach jest to AVON_LODGE_2GEXT(full zasięg chyba nawet ponad full) ALE jest ALE! Nie mogę się z nim połączyć znaczy mogę wyskakuje że połączono i automatycznie wyskakuje komunikat że będą potrzebne dodatkowe dane logowania kliknij żeby włączyć przeglądarkę a tu jest miejsce na nick i hasło ale to tylko po to żeby ustawić ten cały 'extender'(wpisuje admin;admin i mam settings) jak to jest napisane i tyle za cholere nie chce się połączyć właściciel mówił ze to nie to i mam się łączyć z AVON_LODGE internet mam tylko w kuchni(dobrze że to laptop) ale nigdzie indziej więc tutaj mam pytania:

Czy może Mi to ktoś wytłumaczyć na chłopski rozum(UŻYWAM GOOGLE OD RANA ALE DESPERACJA SIĘGA ZENITU) czy Ja mam tylko to AVON_LODGE do internetu a to drugie to nie wiem bo są oba jakobym mógł się łączyć?
    Czy właściciel ma Mi podać jakieś magiczne jeszcze dane do logowania?
    Czy jestem w dupie i zostałem bez mydła?
  • Poziom 25