Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dekoder NC+ tv LG 42LN5400 - Błąd połączenia HDCP po włączeniu telewizora

kank 02 Gru 2015 21:36 3504 8
  • #1 02 Gru 2015 21:36
    kank
    Poziom 8  

    Witam,
    Posiadam TV LG 42LN5400. Od ponad roku korzystam z dekodera NC+ i nie było żadnych problemów.
    Ostatnio codziennie jak włączę TV wyskakuję mi informacja: ochrona przed kopiowaniem HDCP - wystąpił problem połączenia HDCP
    Dekoder NC+ tv LG 42LN5400 - Błąd połączenia HDCP po włączeniu telewizora.
    Postępując według instrukcji NIGDY nie działa tv poprawnie za pierwszym razem, muszę się męczyć kilka razy zanim wreszcie można zacząć oglądać TV.
    Jest to trochę męczące szczególnie jeśli telewizję ogląda starszy ojciec lub mama i nie mogą sobie z tym poradzić.
    Co może być nie tak?
    - Telewizor jest dość nowy
    Dekoder NC+ tv LG 42LN5400 - Błąd połączenia HDCP po włączeniu telewizora
    - dekoder nc+
    Dekoder NC+ tv LG 42LN5400 - Błąd połączenia HDCP po włączeniu telewizora
    - połączenie dekoder - tv poprzez HDMI
    Dekoder NC+ tv LG 42LN5400 - Błąd połączenia HDCP po włączeniu telewizora
    Dziwne jest to, że kiedyś wszystko było ok i w pewnym momencie zaczęło to wyskakiwać, a kolejna sprawa to, że w końcu za którymś razem włączanie i wyłączania tv i dekodera według instrukcji się udaję i wszystko jest ok az do następnego wyłączenia tv :(
    Proszę o pomoc.
    Z góry dziękuję.

    0 8
  • #2 03 Gru 2015 10:31
    irek6311
    Poziom 33  

    Dekodery NC+ są bardzo upierdliwe, co do problemów to widocznie soft w dekoderze aktualizowali zdalnie i bug jakiś jest, w TV można aktualizować soft http://www.lg.com/pl/wsparcie-produktowe/lg-42LN5400 < wgraj najnowszy może problem zniknie.

    0
  • #3 03 Gru 2015 20:03
    kank
    Poziom 8  

    Ok, znalazłem instrukcję jak zrobić aktualizację ale zaniepokoiło mnie jedno zdanie:
    "Uaktualnienia oprogramowania zawierają sterowniki urządzenia i aktualizacje Firmware tylko dla niektórych modeli. Sprawdź instrukcję obsługi czy twój produkt wspiera uaktualnienia."
    Niestety nie mogę znaleźć takiej informacji czy mój tv wspiera uaktualnienia. Po drugie to nie wiem który soft ściągnąć, nie znam się na tym, czy mogę coś zepsuć? Czy jest polski lub angielski język? Próbować z tym tv czy spróbować wymienić dekoder?

    0
  • Pomocny post
    #5 03 Gru 2015 20:49
    irek6311
    Poziom 33  

    SOFTWARE FILE(VERSION 04.18.06), jest to soft do twojego TV, co do dekodera to można najpierw próbować go wymienić, jak ta opcja nic nie zmieni aktualizować soft w TV.

    EDIT:

    mihal2002 napisał:
    kank napisał:
    Po drugie to nie wiem który soft ściągnąć,

    Wystarczy włączyć aktualizację on line w TV.
    Często taka aktualizacja owocuje wysypaniem się oprogramowania, bezpieczniej wgrać to z pendrive.

    1
  • #6 03 Gru 2015 20:59
    maksar
    Poziom 24  

    irek6311 napisał:
    co do dekodera to można najpierw próbować go wymienić,

    Na jakiej podstawie. Sprawdzą i działa.

    1
  • Pomocny post
    #7 03 Gru 2015 21:43
    irek6311
    Poziom 33  

    To czy wymienią zależy od Punktu NC+, ja mam za rogiem więc bez problemów mogę pożyczyć na godzinę do testu ich, co do TV to jest Infolinia i tam można upewnić się co do wersji softu, na @ wyślą ten właściwy i często niedostępny na www ( http://www.lg.com/pl/wsparcie/kontakt-obsluga-klienta)..

    0
  • #8 03 Gru 2015 23:45
    kank
    Poziom 8  

    mihal2002 napisał:
    Wystarczy włączyć aktualizację on line w TV

    Jak mam to zrobić jak nie mam takiej funkcji w moim modelu, nie jest on podpięty do internet i nie ma odbiornika wifi?

    irek6311 napisał:
    SOFTWARE FILE(VERSION 04.18.06), jest to soft do twojego TV, co do dekodera to można najpierw próbować go wymienić, jak ta opcja nic nie zmieni aktualizować soft w TV.


    irek6311 napisał:
    To czy wymienią zależy od Punktu NC+, ja mam za rogiem więc bez problemów mogę pożyczyć na godzinę do testu ich, co do TV to jest Infolinia i tam można upewnić się co do wersji softu, na @ wyślą ten właściwy i często niedostępny na www ( http://www.lg.com/pl/wsparcie/kontakt-obsluga-klienta)..


    Dzięki za rady, spróbuję najpierw z dekoderem a później z softem tv.

    0
  • #9 14 Gru 2015 20:57
    kank
    Poziom 8  

    Wszystko działa ok. Opowiedziałem koledze o moim problemie i doradził mi bym spróbował zmienić kabel HDMI na inny. Podziałało. Wychodzi na to, że często warto sprawdzić wcześniej najprostsze rzeczy niż doszukiwać się problemy nie wiadomo gdzie.

    Myślę, że można uznać temat za zamknięty.

    0