Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Piekarnik amica ebs8441 - wyskakują bezpieczniki sieci

06 Gru 2015 19:20 2178 2
  • Poziom 2  
    Piekarnik amica ebs8441 po około godzinie pieczenia wywala bezpiecznik z sieci. Rok temu po takiej samej usterce wymieniono jedną grzałkę. Po wymianie chodziło wszystko dobrze. Teraz problem pojawił się ponownie. Godzina pieczenia, korki wyskakują, odczekuje chwilę, włączam korki i znowu około godzinę pieczę. Czy znowu wymienić grzałkę? Jeżeli tak to jak sprawdzić którą? Czy to może coś innego?
    Jestem laikiem w tych sprawach dlatego proszę o zrozumienie.
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post

Poziom 39  
    Witam.

Po pierwsze laik nie powinien zaczynać naprawy gdzie występuje napięcie przekraczające bezpieczny potencjał - 25V napięcia zmiennego i 60V napięcia stałego. Po drugie należy posiadać miernik z dużym zakresem pomiarowym rezystancji - powyżej 40 MOhm.
    Po pierwsze należy sprawdzić rezystancję pomiędzy bolcem zasilającym grzałkę a obudowę. Sprawdzić wszystkie podejrzane elementy. Prawidłowa rezystancji grzałki powinna wynosić ok 40 Ohm. Do sprawdzenia przewody zasilające, być może któryś powoduje zwarcie w czasie nagrzewania.
    Nie wiem jak na to zapatruje się Administrator ale tego typu posty powinny być usuwane. Rozwiązania podane są na elektrodzie. Jest wysyp świeżo otwieranych kont. Nikt nie kiwnie palcem aby cokolwiek zmierzyć czy sprawdzić - każdy liczy na gotowe - gotowej recepty na naprawę nie ma. Jeden błąd może kosztować utratę, zniszczenie sprzętu lub poważne uszczerbki na zdrowiu w czasie kiedy dojdzie do porażenia prądem.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 2