Witam kolegów, Od pewnego czasu walczę w moim tddi z ładowaniem. Wymieniony regulator, później cały alternator na regenerowany, później w tym regenerowanym znów wymieniłem regulator i cały czas ten sam problem. Bez obciążenia ładowanie na poziomie 14,7, włączę światła 14,7 zacznę włączać wentylację to z każdym kolejnym biegiem spada coraz niżej, aż do 12.8. Nadal nie znalazłem rozwiązania i poszukując go natknąłem się na kilka dziwnych problemów. Zacznijmy od tego, że trzymając obroty na poziomie ok tysiąca ładowanie jest poprawne i nie spada. Jednak Kiedy trzymam 1k obrotów i wtedy włącznie dmuchawę, to obroty spadają na 750. Podłączyłem komputer i wywalił mi błąd P0110 - obwód IAT, czyli przepływomierz. Poprawiłem kostkę itp, usunąłem błąd, ponowne skanowanie P0110 zginął pojawił się P0515(też dotyczy przepływomierza), znów odpiąłem kostkę, oraz B2141. Od tamtego czasu już nic nie daje poprawianie kostki i usuwanie błędów. Pojawiają się cały czas.
I teraz kilka pytań:
1. Jakie są prawidłowe obroty w tddi bez dodawania gazu?
2. Czy przepływomierz ma wpływ na wysokość obrotów silnika?
3. Czy ktoś wie, dlaczego te błędy mogły się tak zmieniać? Dodam, że przepływka dostaje napięcie, Forscan pokazuje napięcie IAT w przedziale 3.8-4v, gdy włożę miernik w kostkę to jest 4,7v.
I teraz kilka pytań:
1. Jakie są prawidłowe obroty w tddi bez dodawania gazu?
2. Czy przepływomierz ma wpływ na wysokość obrotów silnika?
3. Czy ktoś wie, dlaczego te błędy mogły się tak zmieniać? Dodam, że przepływka dostaje napięcie, Forscan pokazuje napięcie IAT w przedziale 3.8-4v, gdy włożę miernik w kostkę to jest 4,7v.