Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nadajnik video do modulatora RF

13 Gru 2015 22:46 1233 18
  • Poziom 9  
    Witam

Wertuje forum ale nie znalazłem jak dotąd rozwiązania mojego problemu.

Posiadam Modulator ANTENOWY RF-9000 chciałbym dołożyć do niego jakiś nadajnik żebym sygnał analogowy mógł odbierać bezprzewodowo na tv w innym pokoju. Nie znam się za bardzo na elektronice i lutowaniu więc pytam o jakieś gotowe rozwiązania typu podpięcie modulatora do jakiejś anteny, lub wzmacniacza z antena i zrobienie z tego nadajnika?
  • Poziom 9  
    Tak tylko mi chodzi o sygnał analogowy ten który wychodzi z modulatora. Tak żeby odbierać go można nawet na 2 tv
  • Poziom 39  
    W pierwszym poście nic nie wspominasz o 2 TV. Wystarczy zastosować drugi komplet Sender-a ustawić taki sam kanał i po sprawie, czyli jeden nadajnik i dwa odbiorniki, sygnał na wejściu i wyjściu Sender-a jest analogowy.
  • Moderator
    "Specyfikacja:

* Zakres kanałów na wyjściu: 1-69
    * Pasmo kablowe: 50-860 Mhz /PAL
    * Częstotliwość p. fonii: 4.5;5.5;6.0;6.5;
    * Poziom wyjściowy RF: 70 +/-3dBuV
    * Impedancja wyjściowa RF: 75 Ohm
    * Impedancja wejścia Video: 75 Ohm
    * Impedancja wejścia Audio: 13 Kohm
    * Wzmocnienie pomiędzy TV i ANT: 2dB
    * Typ wejść: 2xRCA, 2xRF, SCART
    * Zasilanie: 230V AC
    * Wymiary: 148mm x 90mm x 40mm"

Więc na wyjściu masz sygnał w.cz. Dobuduj wzmacniacz, dołącz do niego kawałek anteny i po kłopocie.
    Nie wiesz jak? Poszukaj na elektrodzie. Było o tym kilka razy pisane.
  • Poziom 9  
    c2h5oh no właśnie o ten wzmacniacz mi chodzi co użyć skąd wziąć? Niestety nie znalazłem odpowiedzi a cały dzień już szukam. Czy na przykład taki wzmacniacz coś da czy musi być mocniejszy? http://www.dipol.com.pl/wzmacniacz_antenowy_wewnetrzny_z_zasilaczem_aws-03f_B1018.htm

czy na przykład coś takiego?