Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Raz pali a raz nie - blokada Micra 1.5 dci 2004 rok

14 Gru 2015 22:27 1785 10
  • Poziom 11  
    Witam,
    Mam spory problem z samochodem Nissan Micra 1.5 dci 82 KM rok 2004. Auto czasami nie chce zapalić, można kręcić aż padnie akumulator i nic, a po wyjęciu i włożeniu kluczyka auto pali na tyk. Zrobione wtryski, sprawdzone na maszynie i wszystko gra. Sprawdzony rozrząd włącznie z kołem na pompie wysokiego ciśnienia. Sytuacja wygląda jakby auto coś odcinało, albo jakby nie chodził jakiś przekaźnik. Proszę o pomoc, chętnie też przyjmę namiary na specjalistę który sobie z tym poradzi, ponieważ auto było już w paru warsztatach i wszyscy rozkładają ręce. Na komputerze nie wykrywa błędów, niestety podczas kręcenia rozrusznikiem komp traci zasilanie i nie można oglądać parametrów bieżących.
  • Poziom 39  
    A mnie tu coś pachnie kostką stacyjki, ja chyba bym od tego zaczął.
  • Poziom 39  
    Oczywiście że jest możliwe że rozrusznik kręci a kostka stacyjki jest uszkodzona i nie podaje napięcia jak trzeba.
  • Poziom 11  
    czyli po stacyjce ma być plus na 22 pinie na komputerze? a nie ma jakiegoś dodatkowego plusa podczas stacyjki w pozycji na pracę rozrusznika? Dodam że auta nie da się zapalić na zaciąg, tylko ze stacyjki. Może to ma coś do rzeczy?
    aha, problem częściej pojawia się na ciepłym silniku
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    109, 110 i 22 ma być cały czas zasilanie, możliwe że pada czujnik Halla skoro na ciepłym masz problem. Możliwe też że uszkodzony jest przekaźnik systemowy co zasila Halla, regulator ciśnienia, EGR i ECU.
  • Poziom 11  
    Witam,
    Problem z autem udało się rozwiązać, winna była uszkodzona wiązka elektryczna, która raz kontaktowała, a raz nie. Dziękuję wszystkim za pomoc ;-)
  • Poziom 4  
    Witam,
    Mam problem z Kangoo z tym samym silnikiem. Objawy identyczne. Ktora wiązka i gdzie była uszkodzona?
  • Poziom 11  
    Wiązka od czujnika położenia wałka rozrządu. Niestety nie pamiętam które to były piny, ale najlepiej przedzwonić od ECU do wtyczki. U mnie uszkodzona byla z 10 cm od wtyczki.
  • Poziom 4  
    Dobrze dziekuje, sprawdzę.
    A czy przekrecajac kluczyk paliła sie światłem ciągłym kontrolka immobilajzera?
    U mnie tak jest ze jesli ona sie pali to auta nie uruchomie, jednak w końcu za którymś przekreceniem kluczyka gaśnie i jest ok.
    Nie jest to jednak immo bo juz sprawdzony, a kontrolka oznacza tez przerwę w obwodzie...
  • Poziom 11  
    Obawiam się, że to coś innego niż u mnie, bo u mnie kontrolka immobilizera zachowywała się normalnie.