Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

HP LaserJet M 1120 MFP - Drukuje białe strony, wypluwa ciepłe kartki

Czaru96 16 Gru 2015 01:38 1317 11
  • #1 16 Gru 2015 01:38
    Czaru96
    Poziom 5  

Witam, na wstępie dodam że jestem totalnym laikiem odnośnie tych spraw, proszę o tłumaczenie jak dla 8 latka :)
    Akapit poniżej można pominąć :) jest tam cała historia

Zacznę od początku w drukarce skończył się proszek w tonerze, więc zamówiłem na allegro proszek dedykowany dla tego modelu, rozebrałem całe to urządzenie zgodnie z tutorialem na you tube w zbiorniczku o dziwo był tusz usunąłem go i zastąpiłem nowym złożyłem cały toner zainstalowałem w drukarce po czym . Przy włączeniu były starsze zgrzyty po odłączeniu od prądu i ponownym podłączeniu wszystko było w porządku (domyślam się że była to sprawa dopasowania się trybów) na panelu sterowania pojawił się napis INICJALIZACJA po nim GOTOWY wiec jest wszystko w porządku teraz mój problem wygląda tak

Na skaner położyłem totalnie przypadkowy dokument w celu skopiowania go , urządzenie skanuje pobiera kartkę papieru po czym wypluwa ją CZYSTĄ i w dodatku gorącą . Dodam że w ustawieniach przywróciłem je domyślne i próbowałem wydrukować stronę testową która też była gorąca i pusta . Myślę że jest to wina pobierania tuszu z tonera i przekazywania go dalej . Proszę o pomoc . Model Drukarki to HP LaserJet M1120 MFP

0 11
  • Pomocny post
    #3 16 Gru 2015 11:18
    1903379
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 16 Gru 2015 18:09
    Passat B6
    Poziom 15  

Sa 2 opcje...
    Albo pokielbasiles cos z tym kartidzem np masowanie itd wiec sprawdz czy zrobiles wszystko ok.
    Jest tez mozliwe ze przy wyjmowaniu tonera urwales "bolec" ktory otwiera przeslone lasera stad puste kartki.

0
  • #5 17 Gru 2015 18:12
    andrzej103
    Poziom 12