Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Unitra pw8040 (jak to połączyć z TV i mini jackiem?) laik prosi o wskazówki!

bugigol 16 Gru 2015 16:00 675 6
  • #1 16 Gru 2015 16:00
    bugigol
    Poziom 6  

Witam
    Z początku uprzedzam, że jeżeli chodzi o kwestie elektroniki jestem laikiem, dlatego zwracam się z prośbą o pomoc.
    Na własność dostałem stary, ale działający wzmacniacz Unitra PW 8040:

Z tego co się już zorientowałem posiada on wyjścia typu DIN5.

Tutaj pojawiają się moje pytania:
    1. W jaki sposób można połączyć go z dość nowym telewizorem, posiadającym standardowe wyjście Digital Audio Out tak, aby dźwięk szedł nie z tv, a poprzez głośniki podłączone do wzmacniacza?
    2. Z pamocą jakiego kabla mogę wyprowadzić ze wzmacniacza wyjście Mini Jack tak, żebym mógł do niego podłączyć zewnętrzne źródło dźwięku?
    3. Czy przy pomocy przełącznika gramofon/radio/uniwersalne będę mógł przełączać z odbierania sygnału z telewizora oraz Mini Jacka?

Z góry dziękuję za odpowiedź, mam nadzieje, że uda mi się coś wskórać :)

0 6
  • #2 16 Gru 2015 16:06
    niewolno2
    Poziom 39  

Digital Audio Out jest to cyfrowe wyjście sygnału audio i aby z niego korzystać musisz zaopatrzyć się w odpowiedni konwerter.
    Aby podłączyć sygnał zewnętrzny możesz wykorzystać wejście uniwersalne, magnetofonowe lub radio.

0
  • #4 16 Gru 2015 16:23
    bugigol
    Poziom 6  

Czyli żeby podłączyć Mini Jacka potrzebuję:
    ?

0
  • Pomocny post
    #5 16 Gru 2015 16:32
    niewolno2
    Poziom 39  

Prawie dobrze, tylko musisz zwrócić uwagę w jaki sposób jest podłączony wewnętrzne wtyk DIN-5, bo różnie z tym bywa. Ciebie interesują piny numer 2 masa, 3 kanał lewy i 5 kanał prawy.

0
  • #6 16 Gru 2015 16:42
    bugigol
    Poziom 6  

A żeby podłączyć TV:
    +
    ?

0
TME logo Szukaj w ofercie