Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ramka ZOOM nie łączy się z siecią wifi i gsm

mihau87 17 Gru 2015 13:56 7590 17
  • #1 17 Gru 2015 13:56
    mihau87
    Poziom 11  

    Witam

    Kupiłem ramkę zoom.me i przy połączeniu wifi pokazuje ze z siecią nie może się połączyć. Po włożeniu karty sim także. Infolinia goclevera podaje żeby pozostawić ramkę włączona na 24h przy oknie logowania i sama powinna pobrać sobie aktualizacje.

    Czy ktoś z was miał taki problem? czy wiecie jak można inaczej zaktualizować ramkę?

    1 17
  • #2 19 Gru 2015 14:29
    dziki181
    Poziom 8  

    Witam,
    Przeczytałem wczoraj Twój post, po u siebie mam dokładnie ten sam problem. Ramka włączona już 20 godzin, router w logch widzi urządzenie, jednak cały czas pojawia się komunikat że nie może ramka połączyć się z siecią wifi. Czy u Ciebie jakaś zmiana?

    2
  • #3 24 Gru 2015 11:55
    Jaku Boruchowski
    Poziom 2  

    Witam, i co udało się coś ustalić???
    bo mam ten sam problem i nie wiem co zrobić:(

    Pozdrawiam

    0
  • #4 24 Gru 2015 21:39
    gmarasg
    Poziom 7  

    U mnie to samo. Wpisuje hasło i wyskakuje błąd. Czy na pewno wprowadziła poprawne hasło. Hasło jest dobre. Sprawdzalem na dwóch sieciach Wi-Fi i nie chce się połączyć

    3
  • #5 25 Gru 2015 19:42
    Jaku Boruchowski
    Poziom 2  

    Udało się komuś coś wykombinować???

    0
  • #6 29 Wrz 2016 18:50
    nemo333
    Poziom 28  

    Proszę Państwa, naprawa tego jest bardzo prosta ;)
    Instalujemy PhoenixSuit http://downloadfiles.goclever.com/Tablet/Zoom_me/ZOOM.ME_WiFi_Zmiana_Oprogramowania.zip i pobieramy apk z dowolnym launchere, (ja wybrałem Nova Launcher, miałem APK na dysku z backupu z telefonu)
    Po instalacji podpinamy ramkę do komputera kablem i odpalamy Phoenix Suit
    Na karcie Apk wybieramy opcję Install i wgrywamy apk z launcherem
    Restartujemy ramkę, po włączeniu pokaże nam się okno wyboru launchera - wybieramy nasz zainstalowany
    W tym momencie mamy dostęp do pulpitu Androida dokładnie tak jak w tablecie. Wchodzimy w ustawienia, łączymy się z naszym WiFi.
    U mnie w tym momencie prawdopodobnie pobrała się aktualizacja. Po restarcie zaczął się aktualizować i aplikacja Zoom.me zyskała zupełnie inny wygląd.
    Jeśli komuś się nie pobrało - jest aplikacja GOCLEVER OTA oraz w ustawieniach opcja aktualizacji, można spróbować tym.
    Swoją drogą, w tym momencie ta ramka zyskuje o wiele większe możliwości ;) Mamy dostęp do pełnego Androida (niestety, bez GApps), możemy znaleźć wiele zastosowań dla niego. Minusem jest tylko brak (w podstawowej wersji) klawiszy ekranowych. Aby wrócić do pulpitu najprościej jest odpalić ustawienia (wysunąć pasek z prawego górnego rogu) i w ustawieniach wybrać nasz launcher i tam jest opcja Launch która służy do odpalenia aplikacji :)

    Ramka niestety nie moja, miałem ją tylko uruchomić bo również miała stary zbugowany FW który nie chciał się zaaktualizować ale po tym co uzyskałem zastanawiam się nad jej kupnem :D

    10
  • #7 21 Sty 2017 19:37
    1986piotr
    Poziom 1  

    witam

    udało się komuś ten problem jeszcze inaczej rozwiązać ? Próbowałem tak jak radzi nemo333 ale nie wiem skąd pobrać apk, a wgranie nowego softu kończy się niepowodzeniem ;/ proszę o pomoc

    1
  • #8 11 Paź 2017 08:10
    Kassiiaa
    Poziom 2  

    Cześć. Miałam dwie takie ramki , jedną udało mi się poprawie zainstalować , druga tzn. pierwsza robiona była bez instrukcji ( za szybko) i zamiast w pewnym momencie wcisnąć No nacisnęłam Yes. Tym sposobem usunęłam chyba jakis numer tej ramki. Da się to jakoś odkręcić ?:( miał ktoś podobny problem ??

    1
  • #9 11 Paź 2017 09:14
    clearpc

    Poziom 6  

    Miałem podobny problem. Zostawienie ramki na 24 godziny w pełni rozwiązuje problem z wi-fi

    0
  • #10 11 Paź 2017 11:00
    Kassiiaa
    Poziom 2  

    Rozumiem ze mam ja zostawić włączoną w pozycji wyboru języka , podłączona do ładowarki przez 24 h ? Nadmienię ze z Wifi się nie połączy

    0
  • #11 11 Paź 2017 11:27
    clearpc

    Poziom 6  

    Dokładnie tak, zostaw na 24h i Twój problem sam się rozwiąże ;)

    0
  • #12 11 Paź 2017 11:37
    Kassiiaa
    Poziom 2  

    Dziękuję , czekam do jutra , jak nie zadziała będę wkraczać tu ponownie , pozdrawiam :)

    0
  • #13 11 Gru 2017 22:03
    maroo78
    Poziom 9  

    Witam.

    Zakupiłem ramkę na prezent rodzicom i... niestety - 3ci dzień obok routera (też brak czasu niestety) i nic. Po podaniu hasła komunikat o niepowodzeniu, jak cofam to jest zaznaczenie przy sieci. Zostawiłem w ten dokładnie sposób, nawet leżą sobie teraz z ruterem obok siebie i nic. Jakieś rady?

    Czy używając porady z launcherem tracę gwarancję? Czy da się przywrócić ramę potem do stanu z zakupu? Sorki że zielony ale jak na WM6.5 do niedawna, a jednocześnie na WF i WM siedzę więc android jest mi obcy mocno.

    Pozdrawiam
    M.

    0
  • #14 11 Gru 2017 22:30
    Kassiiaa
    Poziom 2  

    Cześć, mnie nie pomogło zostawienie ramki obok routera... nie da się nic zrobić... odesłałam (14 dni na zwrot bądź wymianę). Napisałam ze ramka nie łączy się z Wifi, wymienili na nowa i zainstalowałam poprawnie...
    a pisałam wszędzie i dzwoniłam tez...

    0
  • #15 12 Gru 2017 09:07
    clearpc

    Poziom 6  

    Dziwne, zrobiłem tak 2 ramki i nie było problemu. Zapewne wybrakowany egzemplarz ;) pozdrawiam

    0
  • #16 12 Gru 2017 19:45
    kubpal
    Poziom 2  

    Czy ramka 3G działa jedynie z T-mobile? Kupiłem i wifi i 3G. Wifi Udało mi się naprawić zgodnie z poradnikiem w pdf, ale nie ma softa do tej 3G... A nie może się też połączyć z siecią 3G. Mam włożoną kartę z PLAY

    EDIT:
    Sposób z nova Launcher działa. Ramka naprawiona, trzeba było włączyć gocleverOTA. Karta z PLAY również działa.

    0
  • #17 06 Mar 2018 21:29
    Michauuu94
    Poziom 1  

    Witam,
    Mam ramkę zoom me o numerze w wersji 3G. Chciałem włożyć do niej kartę internetu Virgin Mobile, ale ramka nie widziała karty SIM.

    Znalazłem Wasz poradnik o aktualizacji ramki aplikacją PhoenixSuit. Podczas wykonywania tych czynności ramka przestała reagować na jakiekolwiek działania. Na ekranie wyświetla się komunikat Brak polecenia z androidem z otwartymi drzwiczkami i czerwonym wykrzyknikiem. Proszę o pomoc. Co mam robić?

    Po rozwiązaniu tego problemu proszę o informację jak uporać się z nieczytaniem karty SIM?

    Pozdrawiam

    0
  • #18 22 Maj 2018 10:14
    foxxiu
    Poziom 1  

    Od kilku dni ramka nie orzyjmuje nowych zdjec - obojetnie, czy wyslane z appki, czy mailem. Czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia, co sie dzieje na serwerach producenta? Czy to w ogole jeszcze zyje i sie rozwija? A moze jest juz dostepne alternatywne oprogramowanie?

    1