Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Ramka ZOOM nie łączy się z siecią wifi i gsm

17 Gru 2015 13:56 10134 20
  • Poziom 11  
    Witam

    Kupiłem ramkę zoom.me i przy połączeniu wifi pokazuje ze z siecią nie może się połączyć. Po włożeniu karty sim także. Infolinia goclevera podaje żeby pozostawić ramkę włączona na 24h przy oknie logowania i sama powinna pobrać sobie aktualizacje.

    Czy ktoś z was miał taki problem? czy wiecie jak można inaczej zaktualizować ramkę?
  • Poziom 9  
    Witam,
    Przeczytałem wczoraj Twój post, po u siebie mam dokładnie ten sam problem. Ramka włączona już 20 godzin, router w logch widzi urządzenie, jednak cały czas pojawia się komunikat że nie może ramka połączyć się z siecią wifi. Czy u Ciebie jakaś zmiana?
  • Poziom 2  
    Witam, i co udało się coś ustalić???
    bo mam ten sam problem i nie wiem co zrobić:(

    Pozdrawiam
  • Poziom 8  
    U mnie to samo. Wpisuje hasło i wyskakuje błąd. Czy na pewno wprowadziła poprawne hasło. Hasło jest dobre. Sprawdzalem na dwóch sieciach Wi-Fi i nie chce się połączyć
  • Poziom 2  
    Udało się komuś coś wykombinować???
  • Poziom 28  
    Proszę Państwa, naprawa tego jest bardzo prosta ;)
    Instalujemy PhoenixSuit http://downloadfiles.goclever.com/Tablet/Zoom_me/ZOOM.ME_WiFi_Zmiana_Oprogramowania.zip i pobieramy apk z dowolnym launchere, (ja wybrałem Nova Launcher, miałem APK na dysku z backupu z telefonu)
    Po instalacji podpinamy ramkę do komputera kablem i odpalamy Phoenix Suit
    Na karcie Apk wybieramy opcję Install i wgrywamy apk z launcherem
    Restartujemy ramkę, po włączeniu pokaże nam się okno wyboru launchera - wybieramy nasz zainstalowany
    W tym momencie mamy dostęp do pulpitu Androida dokładnie tak jak w tablecie. Wchodzimy w ustawienia, łączymy się z naszym WiFi.
    U mnie w tym momencie prawdopodobnie pobrała się aktualizacja. Po restarcie zaczął się aktualizować i aplikacja Zoom.me zyskała zupełnie inny wygląd.
    Jeśli komuś się nie pobrało - jest aplikacja GOCLEVER OTA oraz w ustawieniach opcja aktualizacji, można spróbować tym.
    Swoją drogą, w tym momencie ta ramka zyskuje o wiele większe możliwości ;) Mamy dostęp do pełnego Androida (niestety, bez GApps), możemy znaleźć wiele zastosowań dla niego. Minusem jest tylko brak (w podstawowej wersji) klawiszy ekranowych. Aby wrócić do pulpitu najprościej jest odpalić ustawienia (wysunąć pasek z prawego górnego rogu) i w ustawieniach wybrać nasz launcher i tam jest opcja Launch która służy do odpalenia aplikacji :)

    Ramka niestety nie moja, miałem ją tylko uruchomić bo również miała stary zbugowany FW który nie chciał się zaaktualizować ale po tym co uzyskałem zastanawiam się nad jej kupnem :D
  • Poziom 1  
    witam

    udało się komuś ten problem jeszcze inaczej rozwiązać ? Próbowałem tak jak radzi nemo333 ale nie wiem skąd pobrać apk, a wgranie nowego softu kończy się niepowodzeniem ;/ proszę o pomoc
  • Poziom 2  
    Cześć. Miałam dwie takie ramki , jedną udało mi się poprawie zainstalować , druga tzn. pierwsza robiona była bez instrukcji ( za szybko) i zamiast w pewnym momencie wcisnąć No nacisnęłam Yes. Tym sposobem usunęłam chyba jakis numer tej ramki. Da się to jakoś odkręcić ?:( miał ktoś podobny problem ??

  • Poziom 7  
    Miałem podobny problem. Zostawienie ramki na 24 godziny w pełni rozwiązuje problem z wi-fi
  • Poziom 2  
    Rozumiem ze mam ja zostawić włączoną w pozycji wyboru języka , podłączona do ładowarki przez 24 h ? Nadmienię ze z Wifi się nie połączy

  • Poziom 7  
    Dokładnie tak, zostaw na 24h i Twój problem sam się rozwiąże ;)
  • Poziom 2  
    Dziękuję , czekam do jutra , jak nie zadziała będę wkraczać tu ponownie , pozdrawiam :)
  • Poziom 9  
    Witam.

    Zakupiłem ramkę na prezent rodzicom i... niestety - 3ci dzień obok routera (też brak czasu niestety) i nic. Po podaniu hasła komunikat o niepowodzeniu, jak cofam to jest zaznaczenie przy sieci. Zostawiłem w ten dokładnie sposób, nawet leżą sobie teraz z ruterem obok siebie i nic. Jakieś rady?

    Czy używając porady z launcherem tracę gwarancję? Czy da się przywrócić ramę potem do stanu z zakupu? Sorki że zielony ale jak na WM6.5 do niedawna, a jednocześnie na WF i WM siedzę więc android jest mi obcy mocno.

    Pozdrawiam
    M.
  • Poziom 2  
    Cześć, mnie nie pomogło zostawienie ramki obok routera... nie da się nic zrobić... odesłałam (14 dni na zwrot bądź wymianę). Napisałam ze ramka nie łączy się z Wifi, wymienili na nowa i zainstalowałam poprawnie...
    a pisałam wszędzie i dzwoniłam tez...

  • Poziom 7  
    Dziwne, zrobiłem tak 2 ramki i nie było problemu. Zapewne wybrakowany egzemplarz ;) pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Czy ramka 3G działa jedynie z T-mobile? Kupiłem i wifi i 3G. Wifi Udało mi się naprawić zgodnie z poradnikiem w pdf, ale nie ma softa do tej 3G... A nie może się też połączyć z siecią 3G. Mam włożoną kartę z PLAY

    EDIT:
    Sposób z nova Launcher działa. Ramka naprawiona, trzeba było włączyć gocleverOTA. Karta z PLAY również działa.
  • Poziom 1  
    Witam,
    Mam ramkę zoom me o numerze w wersji 3G. Chciałem włożyć do niej kartę internetu Virgin Mobile, ale ramka nie widziała karty SIM.

    Znalazłem Wasz poradnik o aktualizacji ramki aplikacją PhoenixSuit. Podczas wykonywania tych czynności ramka przestała reagować na jakiekolwiek działania. Na ekranie wyświetla się komunikat Brak polecenia z androidem z otwartymi drzwiczkami i czerwonym wykrzyknikiem. Proszę o pomoc. Co mam robić?

    Po rozwiązaniu tego problemu proszę o informację jak uporać się z nieczytaniem karty SIM?

    Pozdrawiam
  • Poziom 1  
    Od kilku dni ramka nie orzyjmuje nowych zdjec - obojetnie, czy wyslane z appki, czy mailem. Czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia, co sie dzieje na serwerach producenta? Czy to w ogole jeszcze zyje i sie rozwija? A moze jest juz dostepne alternatywne oprogramowanie?
  • Poziom 1  
    Witam posiadam ramkę ZOOM.ME zm73g problem polega na tym iż ramka po podłączeniu do ładowania pokazuję ikonkę tak jak by ładowała w rzeczywistości nie ładuje i nie da się jej uruchomić problem powstał bez przyczyny gdyż nie doszło do żadnego zwarcia. Czy jest jakaś możliwa przyczyna i jak można ją zdiagnozować oraz czy jest w ogóle możliwa naprawa. Z góry dziękuję za pomoc Ramka ZOOM nie łączy się z siecią wifi i gsm
  • Poziom 1  
    Witam forumowiczów
    Czy ktoś próbował może tę ramkę zmodyfikować ? Chodzi mi konkretnie o zainstalowanie pełnych GApps tak żeby można było instalować apk prosto z Google Play .
  • Poziom 10  
    nemo333 napisał:
    Instalujemy PhoenixSuit ...

    Tak zrobiłem i jest OK - poszło nawet prościej bo we wskazanym zipie jest instrukcja - pobiera się nowy firmware dla ramki i z pakietu PhoenixSuite należy go wgrać. Problem był z Windows10 bo sterowniki programu nie chciały się wgrać, ale stary komp z Vistą dał radę bez trudu.
    Co ciekawe - w Polsce ramek już nie sprzedają a ja kupiłem ostatnią zoom.me na amazon.de z ich magazynu w końcu czerwca 2019 a potem postawili goclever w stan upadłości. Napraw nie przyjmują a roszczenia można składać przez 30 dni od 10 lipca 2019, tak więc trzeba było poradzić sobie samemu. Ponieważ nowych ramek brak, więc ten wątek zdycha śmiercią naturalną :)