Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zasada działania klawiatury telefonu stacjonarnego

pipeek 17 Dec 2015 21:41 1377 5
    pipeek
    Level 2  
    Witam,
    proszę wybaczyć jeżeli pytanie me jest laickie, ale jestem tylko prostym programistą, który nie znalazł odpowiedzi szukając na niniejszym forum w istniejących wątkach. Jeżeli jednak gdzieś temat był poruszany, proszę mnie skarcić i wskazać palcem co przeoczyłem ;)

Nie do końca jest to naprawa, ale nie wiem w jakim innym forum mógłbym zadać to pytanie...
    Chodzi mi o to, że chcę zbudować telefon, który nie będzie podłączony do sieci i będzie udawał, że dzwoni. Do tego chcę schować Raspberry Pi do obudowy tego telefonu i podłączyć jego oryginalną klawiaturę. I tu mam problem, bo do tej pory myślałem, że w takim telefonie znajduje się klawiatura matrycowa, więc wyobraźcie sobie moje zdziwienie jak znalazłem coś takiego:

Zasada działania klawiatury telefonu stacjonarnego

Jak to działa? Nie potrafię znaleźć zasady działania, mimo dłuższych poszukiwań. Czy dam radę przekazać numer wybierany do raspberry albo mikrokontrolera?

Proszę tylko o nakierowanie jak to podłączyć, od strony programowej sobie już poradzę ;)
    Do you have a problem with Raspberry? Ask question. Visit our forum Raspberry.
    D214d3k
    Level 39  
    Nie patrz na to. telefon w trybie "tone" emituje kody DTMF a w trybie "pulse" jeśli taki ma impulsy. Da się kody DTMF dekodować i generować.
    Imekxus
    Level 17  
    Link
    Quote:
    A rubber dome keyboard uses a single rubber mat in the keyboard tray with raised domes for each individual key. When a user presses a key, the dome pushes down to connect two pieces of metal – completing the circuit which registers the particular key press.