Witam.
Rejestrator Kenik KK-6008IP(menu takie samo jak w EasyCam H264 i innych chińczykach), założone konto na xmeye.net. W ustawieniach sieciowych widać, że połączono z chmurą na porcie 80. Po zalogowaniu na konto, mam połączenie z rejestratorem. Mogę sprawdzać jego ustawienia i je zmieniać. Niestety nie ma obrazu z kamer. To samo przez telefon. Cały czas wyświetla na zmianę: conecting i bufering, lecz obrazu nie ma. Gdzie zacząć szukać problemów. Czy przy Chmurze ustawienia routera mają znaczenie? Czy raczej szukać w ustawieniach rejestratora?
Konfiguracja sprzętu: router IDU/ODU-100 LTE z plusa, switch cisco 3650 z PoE, 5 kamer MW Power IPHS40, rejestrator Kenik KK6008
Rejestrator Kenik KK-6008IP(menu takie samo jak w EasyCam H264 i innych chińczykach), założone konto na xmeye.net. W ustawieniach sieciowych widać, że połączono z chmurą na porcie 80. Po zalogowaniu na konto, mam połączenie z rejestratorem. Mogę sprawdzać jego ustawienia i je zmieniać. Niestety nie ma obrazu z kamer. To samo przez telefon. Cały czas wyświetla na zmianę: conecting i bufering, lecz obrazu nie ma. Gdzie zacząć szukać problemów. Czy przy Chmurze ustawienia routera mają znaczenie? Czy raczej szukać w ustawieniach rejestratora?
Konfiguracja sprzętu: router IDU/ODU-100 LTE z plusa, switch cisco 3650 z PoE, 5 kamer MW Power IPHS40, rejestrator Kenik KK6008