Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zmiana procesora na szybszy - Toshiba equium A100 027

21 Gru 2015 22:43 951 7
  • Poziom 9  
    Witam serdecznie, posiadam laptop Toshiba EQUIUM A100-027 i chciałem go przyśpieszyć bo nawet przeglądanie internetu sprawia kłopoty. Przy okazji mogę nauczyć się czegoś nowego od specjalistów.

Poniżej link do strony producenta z opisem tego laptopa:
    Link

Chciałem założyć do niego najwydajniejszy możliwy procesor na którym zadziała. Nie znam się jednak tak bardzo na tym i nie chcę nic popsuć. Dlatego zwracam się z wielką prośbą do specjalistów w tym temacie o poradę. Co mogę do niego wrzucić?

W załącznikach daję logi z programów EVEREST i HWiNFO32

Mam nadzieję że mogę liczyć na pomoc doświadczonych forumowiczów. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
  • Poziom 27  
  • Poziom 9  
    Dziękuję za odpowiedź. Też o tym myślałem ale dysk SSD jest o wiele droższy niż taki procesor. Dodatkowo chodzi mi o zdobycie nowych umiejętności jak dobranie innego procesora. Pozdrawiam.
  • Spec Overclocking
    Najszybszy procesor jaki tam włożysz to T7200 i być może t7400/t7600 ale te dwa ostatnie to tylko teoretycznie, bo takich nigdy ni sprawdzałem w tym laptopie.
    jeśli ram masz nadal w oryginale to zmień najpierw.
  • Poziom 9  
    Witam, bardzo dziękuję za odpowiedź.

RAM już wymieniłem.

Mam takie pytanie, ten procesor który Pan proponuje jest na FSB: 667 a obecny jest na FSB: 533 czy nie będzie to powodować konfliktu? Ram też wymieniłem na FSB 533Mhz

Jeżeli to nie problem to czy sama zmiana polega na fizycznej wymianie procesora czy trzeba coś więcej zrobić np: pozmieniać coś w biosie? Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    Jeszcze jedno pytanie, Jakie jest prawdopodobieństwo że procesor T7400 zadziała. Jakie mogą być problemy? On mieści się jeszcze w granicach finansowych więc biorę go również pod uwagę. Pozdrawiam.