Witam. Problem dotyczy wolnych obrotów . Zimny silnik pracuje dobrze ale gdy się nagrzeje (40C) i obroty zaczynają spadać poniżej 900 zaczyna utykać jakby wypadał zapłon . Na gazie sekwencyjnym problem jest prawie ze nie wyczuwalny .
Co zostało zrobione :
1. Wymienione nowe świece NGK .
2. Wymieniony filtr powietrza i paliwa Mann .
3. Wymieniona nowa cewka NGK .
4 Wyczyszczona przepustnica i wykonana adaptacja lexia .
5. Pomierzona oporność wtryskiwaczy , wszystkie 4 równo po 13,5 Ohm .
6. Pomierzony czujnik poleżenia walu 455 Ohm .
7. Podłączone pod komputer(lexia) - zero błędów , w parametrach :
a. Map od 389 do 456 m bar .
b. Sonda pracuje od 112 do 903 m volt .
c. wyprzedzanie zapłonu skacze od -16 do+17 , na gazie od -2 do +10 .
d. Czujniki temperatury ok .
e. Przepustnica od 12 do 14 stopni .
8. Zaślepiony wężyk od oparów paliwa .
9. Psikane po kolektorze ssącym samo-startem brak reakcji wiec wygląda na to ze kolektor szczelny .
10. Na kolektorze wydechowym przy sondzie znalezione niewielkie pękniecie .
Proszę o sugestie co jeszcze można sprawdzić lub co może być przyczyna .
Co zostało zrobione :
1. Wymienione nowe świece NGK .
2. Wymieniony filtr powietrza i paliwa Mann .
3. Wymieniona nowa cewka NGK .
4 Wyczyszczona przepustnica i wykonana adaptacja lexia .
5. Pomierzona oporność wtryskiwaczy , wszystkie 4 równo po 13,5 Ohm .
6. Pomierzony czujnik poleżenia walu 455 Ohm .
7. Podłączone pod komputer(lexia) - zero błędów , w parametrach :
a. Map od 389 do 456 m bar .
b. Sonda pracuje od 112 do 903 m volt .
c. wyprzedzanie zapłonu skacze od -16 do+17 , na gazie od -2 do +10 .
d. Czujniki temperatury ok .
e. Przepustnica od 12 do 14 stopni .
8. Zaślepiony wężyk od oparów paliwa .
9. Psikane po kolektorze ssącym samo-startem brak reakcji wiec wygląda na to ze kolektor szczelny .
10. Na kolektorze wydechowym przy sondzie znalezione niewielkie pękniecie .
Proszę o sugestie co jeszcze można sprawdzić lub co może być przyczyna .