Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControlSterControl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bentone - stg 120/2 - siemens lmg21.230b27b Nie włącza się

25 Gru 2015 20:29 1302 6
  • Poziom 11  
    Witam
    Mam problem z palnikiem z 2007 roku do tej pory chodził bez problemowo, ostatni przegląd po gwarancyjny wykonany 2 lata i 8 miesięcy temu. Palnik jak w temacie Bentone stg 120/2 z automatem siemiens lmg21.230b27b

Wydaje mi się ze to problem elektryczny ponieważ zaraz przed awarią wybił rożnicówkę i bezpiecznik typu S.

Znalazłem kilka schematów sterownika tego palnika

Oraz manuale do palnika i do automatu siemens w załączniku.

Z manuali dowiedziałem się że sterownik podaje kody błędów które jutro sprawdze czy coś pokazuje.

Ponieważ nie mam doświadczenia z palnikami przydałby się ktoś kto zna się na tym i potrafi po kolei naprowadzić na to od czego zacząć spawdzać żeby ustalić z czego wynika problem.
    Pozdrawiam
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • SterControlSterControl
  • SterControlSterControl
  • spec od auto-elektro
    A jest podlaczony?
  • Poziom 11  
    Tak jest podłączony.
    Jak widać na zdjęciu palnik nie ma łatwego życia jest zamontowany w komorze wędzarniczo-parzelniczej i sporo dymu jest na produkcji (dodam że tłustego dymu).
    Palnik napięcie dostaje z sterownika mikster mc-100 future w sterowniku są przekaźniki 12v na 230v , później przed palnikiem jest jeszcze jeden mocniejszy stycznik i napięcie dociera do palnika. Do palnika są podłączone 4 kable 1-fazowy, 2-zero robocze, 3-zero z różnicówki i 4-kabel który nie wiem do czego jest nie wiem czy nie alarm, jutro zamierzam to sprawdzić. Tak samo czy pokazuje jakieś kody błędów na automacie siemensa.