Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośniki do 300zł - użytek domowy.

lemos96 28 Gru 2015 17:13 648 4
  • #1 28 Gru 2015 17:13
    lemos96
    Poziom 5  

Witam, otóż mam 300zł do zagospodarowania na głośniki.
    I stąd moje pytania. Wole sięgnąć po wasze porady niż kupować coś na ślepo.
    Więc tak, są różne opcje, np kupić wieżę audio i wtedy też podłączać ja do komputera, czy np kupić zestaw głośników z subwoofer, lub ew 3 opcja kupić subwoofer i oddzielnie jakieś głośniki. Jestem zielony kompletnie w tej sprawie.
    Nie jestem jakiś wymagający, ale zależy mi na czystym basie i dźwięku. Do normalnego użytku komputerowego (muzyka, gry, film). Więc proszę o jakieś wskazówki.

Moim faworytem jest Genius SP-HF1800A który wszyscy polecają. Co sądzicie?
    Ew. myślałem też nad JBL Charge 2 taki bajerek by mi się przydał też na treningu więc miałbym go jako wielofunkcyjny sprzęt, ale nie wiem jak się sprawdza w użytku domowym?

BTW Ewentualnie jeszcze jeżeli znacie mega dobre słuchawki w tej cenie 300zł które można byłoby śmiało kupować. Może i nie zastąpią głośników, ale żeby ten dźwięk i bas był mega dobry :D

0 4
  • #2 28 Gru 2015 18:56
    indianin11
    Poziom 21  

Jeśli chodzi o słuchawki to ze względu na Twoja "basolubność" polecam SuperLux HD681 EVO MK2 ,dołu na pewno nie zabraknie. Co do głośników to zwróć uwagę na JVC S-66, bardzo fajnie grające i niedrogie, do tego sub aktywny i to wszystko do wzmacniacza. Oczywiście przekracza to kwotę 300zł, ale warto poczekać, dozbierać i cieszyć się dobrym dźwiękiem niż pchać się w głośniki komputerowe.

0
  • #3 28 Gru 2015 19:19
    Tom20
    Użytkownik obserwowany

Ja mam i bardzo polecam głośniki Genius SP-HF1800A. Grają bardzo specyficznie jak na głośniki.

0
  • #4 28 Gru 2015 19:22
    lemos96
    Poziom 5