Witam, mój problem z lokalizatorem polega na tym, iż za każdym razem kiedy się z nim komunikuję wskazuję mi stałą lokalizację, dodatkowo lokalizacja ta na mapie znajduję się w Arabii Saudyjskiej.
Karta SIM jest z Virgin Mobile, jest aktywowana, działają połączenia wychodzące, smsy, internet, sprawdzałem to wszystko na telefonie, dodatkowo jest wykupiony pakiet smsów i internetu, więc z tym też nie może być problemu.
Wielokrotnie resetowałem ustawienia trackera, wymieniałem baterie, żadne z tych rozwiązań nie przyniosło oczekiwanego skutku.
Pozdrawiam.
Karta SIM jest z Virgin Mobile, jest aktywowana, działają połączenia wychodzące, smsy, internet, sprawdzałem to wszystko na telefonie, dodatkowo jest wykupiony pakiet smsów i internetu, więc z tym też nie może być problemu.
Wielokrotnie resetowałem ustawienia trackera, wymieniałem baterie, żadne z tych rozwiązań nie przyniosło oczekiwanego skutku.
Pozdrawiam.