Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pierwsza zmywarka budżet 1000zł szerokość 60cm - jaką kupić ?

Samason 30 Dec 2015 12:57 2997 18
Suntrack
    Samason
    Level 10  
    Witam

Chciałbym zakupić rodzicom zmywarkę o szerokości maks 60cm . Zależy mi na w miarę prostej obsłudze ( to będzie pierwsza zmywarka w domu ) łatwym dostępie do części . Wiadomo że będzie się psuć,a ja nie zamierzam kupować nowej za 2 lata .

Oczywiście energoszczędność i oszczędność wody też ma duże znaczenie . Bo jeśli będzie nabijać ogromne rachunki to jej używanie mija się z celem . Miło też by było gdyby te środki do zmywarki tabletki,nabłyszczacze etc nie kosztowały fortuny .

Jestem kompletnie "zielony " w temacie . Jeśli czegoś nie napisałem,co jest ważne proszę pytać .

Pozdrawiam
  • Suntrack
    Samason
    Level 10  
    Warto dopłacać do tego Bosha ? Rzeczywiście Bosh jest nadal tak bezawaryjny ? W sumie mam w domu pralkę Bosha ( taką prostą bez bajerów ) i chodzi już 5 lat . Miałem też lodówkę Bosha i chodziła ponad 10 lat ( w sumie nadal działa tylko szuflady połamane ) zmieniłem dopiero w tym roku na Samsunga . .

Ale miałem też pralkę Candy która działała też prawie 10 lat bez awarii . Myślałem nad tą zmywarką :
    http://www.skapiec.pl/site/cat/331/comp/9088586

I dokupić 5 letnią ochronę ( wyjdzie tyle co ten Bosch z 2 letnią ) a po 5 latach pewnie i ten Bosch wyląduje na śmietniku .

Ale jeśli rzeczywiście warto do Boscha dopłacić chętnie rozważę tą opcję tym bardziej że z Boshem mam raczej dobre doświadczenia .
  • Suntrack
    yanes
    Level 30