Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pierwsza zmywarka budżet 1000zł szerokość 60cm - jaką kupić ?

Samason 30 Dec 2015 12:57 2883 18
SterControl
    Samason
    Level 10  
    Witam

Chciałbym zakupić rodzicom zmywarkę o szerokości maks 60cm . Zależy mi na w miarę prostej obsłudze ( to będzie pierwsza zmywarka w domu ) łatwym dostępie do części . Wiadomo że będzie się psuć,a ja nie zamierzam kupować nowej za 2 lata .

Oczywiście energoszczędność i oszczędność wody też ma duże znaczenie . Bo jeśli będzie nabijać ogromne rachunki to jej używanie mija się z celem . Miło też by było gdyby te środki do zmywarki tabletki,nabłyszczacze etc nie kosztowały fortuny .

Jestem kompletnie "zielony " w temacie . Jeśli czegoś nie napisałem,co jest ważne proszę pytać .

Pozdrawiam
  • SterControl
    Samason
    Level 10  
    Warto dopłacać do tego Bosha ? Rzeczywiście Bosh jest nadal tak bezawaryjny ? W sumie mam w domu pralkę Bosha ( taką prostą bez bajerów ) i chodzi już 5 lat . Miałem też lodówkę Bosha i chodziła ponad 10 lat ( w sumie nadal działa tylko szuflady połamane ) zmieniłem dopiero w tym roku na Samsunga . .

Ale miałem też pralkę Candy która działała też prawie 10 lat bez awarii . Myślałem nad tą zmywarką :
    http://www.skapiec.pl/site/cat/331/comp/9088586

I dokupić 5 letnią ochronę ( wyjdzie tyle co ten Bosch z 2 letnią ) a po 5 latach pewnie i ten Bosch wyląduje na śmietniku .

Ale jeśli rzeczywiście warto do Boscha dopłacić chętnie rozważę tą opcję tym bardziej że z Boshem mam raczej dobre doświadczenia .
    yanes
    Level 28