Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

potrzebny przerywacz do zaworu pompy paliwa

31 Gru 2015 13:15 1077 10
  • Poziom 6  
    Witam. Jako że na elektryce nie znam się za dobrze i moje pojęcie jest małe wybrałem to forum w poszukiwaniu pomocy. Mam nadzieję, że temat dobrze umieściłem.
    Mam problem z samochodem Opel astra 1.7dti kto ma ten wie że są to problematyczne silniki. Mój problem polega na zacinającym się zaworze pompy paliwowej. Wyczytałem, że trzeba ten zawór wyczyścić jednak nie jest to proste.
    Na tym filmiku pewien Pan pokazuje jak on sobie radzi z czyszczeniem podobnego zaworu

    Link

    I tu jest mój problem i moje pytanie o takowy przerywacz.
    Kupiłem przerywacz od kierunkowskazów jednak on się nie nadaje ponieważ ja później wytłumaczył mi elektryk z firmy gdzie pracuje pozostawia on pewną dawkę prądu i zawór tylko się otwiera i tak już pozostaje aż do odłączenie.
    Przejeździłem całe miasto aby znaleźć coś co by mogło mi posłużyć jednak nie znalazłem nic oprócz przerywacza w hurtowni elektrycznej dla domów jednakże ten przerywacz kosztuje 100zł a ja bym wolał wykonać to w mniejszych pieniądzach. W jednym sklepie Pan powiedział, że mógłby być dobry przerywacz do lamp stroboskopowych ale czy on odcina prąd do końca?

    Potrzebuje jakiegoś gotowego przerywacza lub prostego i w prosty sposób opisanego schematu do wykonania takiego przerywacza na prąd 12v z akumulatora samochodowego. Proszę o pomoc
  • Poziom 6  
    Niestety to również nie pomogło. Zarówka mryga przerywacz chodzi, a zawór sie otwiera i otwarty caly czas pozostaje
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Myślę że to będzie OK, przerywacz na małe obciążenia, dodatkowo z regulacją.
    Przerywacz nie wykorzystuje bimetalu do pracy więc nie trzeba "sztucznego" obciążenia.

    http://www.cosmogate.pl/product_info.php/products_id/316
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zrób sobie przerywacz na przekaźniku z dwoma parami styków (połączenie trywialne, typu brzęczyk), lub na układzie scalonym 555.
  • Poziom 16  
    Taki zawór się wymienia na nowy, do tego czyszczenie całego układu paliwowego, łącznie ze zbiornikiem paliwa z opiłków. Ewentualnie jeszcze pompa paliwa do regeneracji.
  • Poziom 31  
    KOlego autorze w baku jak i w całym obiegu masz syf a nie paliwo i ci zapycha szlamem zawór.

    I nie psiocz na dti bo to dobre silniki ale trzeba dbać o nie . I serwisować zgodnie z zaleceniami.
  • Moderator Samochody
    Baw się, baw. Spalisz cewkę zaworu i zostanie tylko wymiana na nowy. Ten zawór sterowany jest peak&hold a na filmiku ma ustawione ograniczenie prądu na zasilaczu.
  • Poziom 6  
    Nie psiocze tylko mowie jak jest. Są dobre ale trzeba o nie dbac powiadasz nie stac mnie na nowe auto a kupujac uzywane trudno szukac i wymagac idealu. Kupilem i bylo okej lecz gdy minal miesiac od zakupu zaczelo sie sypac wszystko :/ nie chce dodadkowych kosztow juz sporo wydalem i szukam sposobow alternatywnych.
  • Poziom 31  
    A wymieniłeś chociaż oleje i filtry ?
  • Poziom 6  
    Oczywiscie że tak, filtry, oleje, rozrząd standardowy zestaw po zakupie auta, nie wiem jak dbał o niego poprzedni własciciel więc się staram teraz o niego zadbać. Filtr paliwa poszedł do wymiany jako pierwszy