Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ciągnik Ursus C-330 płyn w oleju

ononon1 31 Gru 2015 20:54 1209 2
  • #1 31 Gru 2015 20:54
    ononon1
    Poziom 1  

    Witam wiosną 2015 roku przeprowadziłem remont kapitalny silnika i głowicy oraz wymianę bloku na nowy ciągnika C-330, zalałem go płynem i założyłem termostat po około 2 miesiącach pojawił sie płyn w oleju usterkę zdiagnozowałem i usunąłem był to przeciek z uszczelki pod głowicą. Teraz jakiś miesiąc temu znów pojawił sie płyn w oleju. Tym razem uszczelka okazała się dobra, po zdjęciu głowicy i zalaniu płynem samego bloku oraz spuszczeniu oleju z silnika i zdjęciu miski olejowej, starym sposobem z podkładaniem gazety pod spód silnika zauważyłem kilka kropel płynu na tej gazecie. Niby wszystko ok teoretycznie uszczelnienie tulei, ale i tu pojawia się dość dziwna sprawa. Stwierdziłem ze zrobię jeszcze inny test założyłem głowice razem z nową uszczelką dokręciłem kluczem z odpowiednim momentem wszystko zalałem płynem i co zauważyłem, po założeniu głowicy wyciek powiększył się i częściej kropelki zaczęły kapać na gazetę. Wszedłem pod spód i dopiero po odkręceniu przeciwwagi z wału zauważyłem że zbierają się krople na 2 tulei cylindrowej ale wciąż nie widać dokładnie miejsca wycieku. Czy ktoś może miał podobny problem czy faktycznie wybić tuleję i wymienić oringi czy stawiać raczej na uszkodzenie bloku?( dodam że blok jest nowy )Dodam również, że doradzono mi wsypać proszek do uszczelniania chłodnic do płynu co też zrobiłem ale według mnie wyciek nadal jest mniejszy ale nadal. Czy ktoś może mi pomóc??????????

  • #2 31 Gru 2015 21:12
    bearq
    Poziom 35  

    Jeśli Ci leci po tuleji to ją wybijaj, wtedy się okaże w czym leży problem bo teraz to takie wróżenie a rozbierać i tak musisz.

  • #3 04 Sty 2016 15:43
    pawlak0305
    Poziom 9  

    najprawdopodobniej oring źle się ułożył lub przeciął,tuleje musisz wyjąć,zwróć uwagę czy po wierzchu nie ma wrzerów,mogą byc na wylot,i wtedy zwłaszcza po rozgrzaniu płyn idzie do oleju,sprawdź czy rowki na oringi nie mają wrzerów,co może powodować uszkodzenie oringów podczas montażu tulei.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME