Mam taki problem. Tuż po gwarancji ekspresu Saeco Xsmall chciałem sobie zrobić kawę , włączyłem ekspres i zapaliły się wszystkie cztery lampki kontrolne. Od tego momentu ekspres nie reaguje na żadne przyciski, po prostu nie robi kawy. Oczywiście nie chciałbym w ciemno kupować poszczególnych części i je wymieniać tylko jakoś ustalić czy to wina płyty głównej czy czegoś innego. .
Wiem, że w tych ekspresach jest jakieś serwisowe gniazdo diagnostyczne i teraz pytanie. Czy w warunkach domowych jest możliwe określenie rodzaju błędu i na jego podstawie wytypowanie części do wymiany ? Oczywiście wiem , że do tego jest potrzebny jakiś kabel diagnostyczny i pewnie jakaś aplikacja .
Wiem, że w tych ekspresach jest jakieś serwisowe gniazdo diagnostyczne i teraz pytanie. Czy w warunkach domowych jest możliwe określenie rodzaju błędu i na jego podstawie wytypowanie części do wymiany ? Oczywiście wiem , że do tego jest potrzebny jakiś kabel diagnostyczny i pewnie jakaś aplikacja .