Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz lub amplituner do altusów 110

01 Sty 2016 18:19 522 8
  • Poziom 2  
    Witam, na początku chciałem już powiedzieć że użyłem opcji "szukaj" i znalazłem podobny wątek, ale niestety nic mi nie pomógł a od tego czasu mineły 3 lata.
    Tak jak wyżej, jestem zupełnie zielony w tym temacie. I próbuje znaleźć odpowiedni wzmacniacz lub amplituner do moich altusów 110 (tzn 2 altusy)
    Na ten moment mam finezje 3 unitra M 551S stereo, ale niestety stary zestaw za bardzo już mi nie służy (kanał jeden nie działa, ma małe zwarcia).
    Altusy te mają okołu już 20-stu iluś lat i ostatnio w altusach mebrany wymieniałem nawet żeby lepszy dźwięk był (stare sie posypały ze starości)
    Jakie są wasze propozycje dobrych, nie drogich wzmacniaczy lub amplitunerów?
    Lepiej kupić nowy, czy używany ?
    Z góry dziękuje za wszystkie posty
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 14  
    Rozważałeś kupno Diory WS 504 lub 704 stare ale jare..
  • Poziom 2  
    Rozważałem zakup technics sa-gx100 lub yamaha rx 300 narazie. Diory nie brałem pod uwage bo mi sie wydaje że troche za stare i za bardzo "niedostępne"
  • Poziom 14  
    Ja wiem czy stare kolumny mniej więcej ten sam czas , po drugie jakiś czas posiadałem taki sprzęt tylko z Atonami 80 i działał super , do tego ma sterowanie z pilota i do tego korektor ale graficzny to już bardzo ciężko dostępne ale wzmacniacze jeszcze znajdziesz tylko sobie dosyć liczą ... wszystko zależy od budżetu..
  • Poziom 26  
    Nie podałeś za ile chcesz ten wzmacniacz kupić
  • Poziom 2  
    Wiec tak myśle że max chce wydać na to 300 zł. Znalazłoby sie cos w tej do tej ceny ?
  • Poziom 31  
    FISHER CA-9030 na allegro jest prawie za darmo.
    Wyciągnie ostatnie soki z tych pseudo-kolumn.
  • Poziom 26