Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw Golf II 1,3 benzyna +gaz nie kręci rozrusznik przy ujemnych temperaturach.

02 Sty 2016 13:50 918 11
  • Poziom 4  
    Witam serdecznie, mam problem z Golfem II który nie kręci jak postoi dłużej na mrozie. Gdy temp. jest dodatnia rozrusznik kręcił choć zajmowało mu chwilę zanim odpalił. Jak tylko spadła temp. nie kręci wcale. Dodam że wcześniej wymieniłam kostkę stacyjki gdyż nie kręcił gdy auto było ciepłe i akumulator też jest nowy. Bd wdzięczna za pomoc.
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    Witam, jeżeli jest taka możliwość to przy mrozie wtedy kiedy rozrusznik nie kręci proszę sprawdzić czy jest prąd na kablach od rozrusznika. Prawdopodobnie jeżeli prąd będzie to rozrusznik domaga się regeneracji lub wymiany. Pozdrawiam.
  • Poziom 4  
    Sprawdziliśmy na krótko i bendix działa tylko nie kręci. Nie znam się na tym tyle co mi ktoś powie.
  • Pomocny post
    Poziom 36  
    Nie łączy "automat" w środku. Najprościej wymienić, ale jak ktoś lubi dłubać, to da się rozebrać i poprawić styki.
  • Poziom 4  
    Dziś znajomy wziął auto na "hol" i zapalilo. Potem jak trochę pochodził to kręcił jak zawsze. Po przyjeździe do domu po ok 2 godz stania na mrozie poszłam sprawdzić czy kręci i przekrecil. Ale pewnie jutro rano znów bd problem 😯
  • Poziom 33  
    Zalać olejem 10W40 bo jest pewnie 15W40 i być może trzeba wymienić tulejkę rozrusznika w skrzyni biegów. Poprawić styki i sprawdzić szczególnie połączenie masy do skrzyni biegów bo w tym silniku jest to newralgiczny punkt (nie włączać rozrusznika, ani nawet zapłonu z odłączoną masą od skrzyni biegów!). Jeżeli nie pomoże to rozrusznik do wymiany lub regeneracji. W 1.3 o ile się nie mylę jest dość słaby rozrusznik z magnesami trwałymi.
  • Poziom 4  
    Po ok 3 godz poszłam znów sprawdzić i już nie kreci
  • Poziom 2