Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik Miele Mrt 35 - 606/2 wyprowadzenia i opis silnika

steffek07 02 Sty 2016 22:43 2151 5
  • #1 02 Sty 2016 22:43
    steffek07
    Poziom 4  

Dzień dobry.
    Proszę o pomoc w podłączeniu do zasilania silnika z tematu. W necie znalazłem te dwa schematy:
    Silnik Miele Mrt 35 - 606/2 wyprowadzenia i opis silnika Silnik Miele Mrt 35 - 606/2 wyprowadzenia i opis silnika

Jestem zielony, więc proszę o wyrozumiałość:
    1. Co to jest to po lewej (oba symbole i ten podobny do stycznika i ten czarny prostokąt) na schemacie obok silnika?
    2. Co to jest to po prawej na schemacie obok silnika?
    3. Polaryzacja silnika zależy o jego kierunku obrotów?
    4. Jeżeli nie to jak zmieniać kierunek obrotów silnika?
    5. Silnik ma w jednym kierunku dwa biegi, wolne i szybkie, jak podać napięcie by kręcił wolno a jak szybko?
    Silnik pracował w pralce, elektronika pralki jednak padła. W serwisie jej nie naprawili oraz uznali, że jest ,,nie do naprawy". Silnik jest jednak sprawny i chcę go wykorzystać.
    Proszę o opisanie poszczególnych wyjść względem schematu po lewej, tego większego, każde wyjście ma tam swój numer. Jakie napięcie i na jakie piny podać by silnik kręcił w jednym kierunku, a jak w drugim kierunku. Jaki to jest typ silnika, tzn na napięcie wyprostowane z komutatorem? Czytałem trochę o silnikach z pralek i z tego co wyczytałem zazwyczaj jest tam silnik z dwoma cewkami, przy czym napięcie jednej cewki jest opóźnione kondensatorem względem drugiej. Ale tutaj jest inna sytuacja.
    Teraz napiszę to jak ja to na razie widzę, ale powtarzam jestem zielony!