Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kino Denon X520BT + Magnat 1002/102/252 do 2500zł

Slavus 02 Sty 2016 23:52 1083 14
  • #1 02 Sty 2016 23:52
    Slavus
    Poziom 7  

    Hej, myśle od dłuższego czasu o wumianie audio w mieszkaniu.
    Mam budżet dosyć mały 2000-2500zł i wiem że zaraz będziecie pisać żeby trochę dołożyć i kupić lepsze, ale nie mogę.
    Chciałbym wymienić moją dotychczasową wieżę Technics EH750 na zestaw kina.
    Moim targetem był Denon X520BT + Głośniki Magnat Monitor Supreme II 1002/102/252 lub coś w przybliżonej cenie, np.: JAMO S626 HCS3, TAGA HARMONY TAV-606 v3 lub STX KD-200 n 5.0 (ktoś cos o tym może powiedzieć?).

    Które z tych zestawów głośników najlepiej dadzą sobie rade z muzyką z forntów?
    Czy ten ampli poradzi sobie z tymi magnatami(jeżeli nie to jaki wybrać w przyblizonejcenie)? Jest to odpowiednie zestawienie?
    Czy możecie polecić jakiś inny układ w podobnej kasie? (zaznaczam ze raczej nie mogę przekroczyć granicy 2500zł).

    Zestawu w większości będę używał do filmów ew. do radia.

    Z góry dzięki za odpowiedzi.

    0 14
  • #2 03 Sty 2016 08:35
    intenso
    Poziom 38  

    To w końcu kolumny mają sobie radzić z muzyka czy ma się nadawać do kina?

    0
  • #3 03 Sty 2016 08:38
    Slavus
    Poziom 7  

    Tak jak napisałem wyżej, maja być do kina, ale jak będę chciał sobie posluchac muzyki, to również chciałbym żeby grały ok.
    Z tego co sprawdzałem to np. Magnat 1002 czy STX F-200 czy STX F-280 sa to kolumny do stereo, wiec powinny dawac sobie rade tu i tu.

    0
  • #4 03 Sty 2016 08:46
    intenso
    Poziom 38  

    W kinie najlepiej sprawdza się Jamo, w muzyce też dadza radę
    Ale niestety nie z takim amplitunerem, to zabawka.

    0
  • #5 03 Sty 2016 08:54
    Slavus
    Poziom 7  

    Mogłbyś wyjaśnić konretniej czemu nie z takim amplitunerem? Za słaby? Czy w podobnej cenie znajdę coś mocniejszego? Proszę o wyjanienie po chłopsku :).

    Dzięki.

    0
  • #6 03 Sty 2016 08:58
    intenso
    Poziom 38  

    To zabawka nie amplituner, za słaby jest, on się nadaje do kolumn podstawowych lub do małych zestawów głośnikowych.

    Ampli możesz kupić używany będzie o dwie półki lepszy niż nowy.A będzie w tych samych pieniądzach.

    0
  • #7 03 Sty 2016 12:34
    Slavus
    Poziom 7  

    jaką moc na kanał powinien mieć odpowiedni do tych głośników amplituner?
    Jeszcze jedno pytanie, czy gdybym już miał ten ampli Denona X520BT to jak na nim by grały te głośniki powiedzmy Magnata? ciszej? słabiej? jak się objawia to że ampli byłby za słaby?

    0
  • #8 04 Sty 2016 19:18
    Slavus
    Poziom 7  

    Hej.
    A co powiecie na zestaw Yamahy NS-50F + NS-P60? Pod ten ampli powinno być ok.
    Czy one faktycznie tak mocno graja gora? Jak tam z niskimi tonami? Do filmow potrzebny będzie sub? czy nie konieczie?

    0
  • Pomocny post
    #9 05 Sty 2016 12:15
    s4home
    Poziom 20  

    Yamahy to głośniki basowe jednak jak dla mnie bardzo przytłumione. Wycofany środek, zarysowana góra. Ja pozostałbym przy magnatach. 520 to podstawowy amplituner, w porównaniu do Yamahy czy podstawowego Onkyo wypada jednak najlepiej

    0
  • #10 05 Sty 2016 18:17
    Slavus
    Poziom 7  

    Dzięki za konkretną odpowiedź :).
    Czy Magnat nie będzie zbyt wymagający jak na ten amplituner? X520bt da rade go rozbujać?
    Czy przy cichym słuchaniu muzyki będzie niemrawo?
    Może lepiej zestaw STX KD-200 n 5.0? tam optymalna moc to 50-100W na kanał (max 200W). Słyszałem dużo pozytywnych opinii o tym zestawie (oczywiście w tej klasie cenowej). Mam niedaleko do producenta wiec chyba podskoczę i odsłucham, ale najpierw zainteresuje się Magnatem.

    0
  • #11 05 Sty 2016 20:41
    intenso
    Poziom 38  

    Ale czy Ty musisz kupować ten amplituner?To jest słabizna nad słabizny, on kosztuje tysiąc , za te pieniądze można już kupić bardzo dobry używany amplituner.

    0
  • #12 05 Sty 2016 21:45
    Slavus
    Poziom 7  

    Kurcze. Tak, chce kupic nowy sprzet a nie uzywany. Czy musisz mnie ciagle tymi uzywkami karmic? Wydaje mi sie ze zadaje sensownie sformulowane i dosyc jasne pytania. Nie pytam czy lepiej kupic uzywany czy nowy. Jezeli masz odpowiednia wiedze, to mozesz mi odpowiedziec na pytania, a jezeli nie, to nie wciskaj mi uzywek. Dziekuje.

    0
  • #13 05 Sty 2016 21:47
    intenso
    Poziom 38  

    Twoja kasa, a moje wpisy możesz zgłosić do moderatora.

    0
  • #14 05 Sty 2016 22:13
    Slavus
    Poziom 7  

    Nic nie będę zgłaszać. Po prostu raz napisałem że nie chce używanego, wiec uszanuj to.

    0
  • #15 06 Sty 2016 00:31
    s4home
    Poziom 20  

    Odsłuchaj - jak Ci się spodoba bierz. Moc która jest podawana przy głośnikach to moc którą przyjmą. O tym jak głośno zagrają mówi sprawność/czułość/skuteczność- czy jak kto tam przetłumaczy opis producenta. Jednak im większa sprawność tym łatwiej je napędzić słabszym wzmacniaczem. Z drugiej strony w moc amplitunera podawaną przez producenta też nie wierz. Sprawdź jaki ma pobór, odejmij z 10% min, podziel prze ilość kanałów i masz moc którą przy dobrych wiatrach dostaniesz.

    0