Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Fiat Doblo 1,9 jtd 2003 - Nie odpala przy niskich temperaturach

tom3514 03 Jan 2016 10:16 1899 6
  • #1
    tom3514
    Level 2  
    Witam kupiłem nie dawno Fiata Doblo autko sprawuje się nieżle ale przy minusowych temperaturach nie odpala , wymieniłem swiece żarowe teraz wymieniłem też przekażnik świec żarowych i nie ma szans na odpalenie . Dodam że przy plusowych temperaturach odpala i pracuje równo, zauważyłem również że przy dłuższym kręceniu pojawiła się plama ropy pod samochodem proszę pomóżcie bo autko jest mi bardzo potrzebne.
  • #2
    Franio2000
    Level 14  
    Objawy wskazują na kiepskie paliwo. Paliwo do diesla robi sie gęste w niskich temperaturach co utrudnia rozruch.
  • #3
    daras41
    Level 25  
    Czy naświecach masz prąd? Czy rozrusznik kręci normalnie? Ciśnienie sprężania ? Ciśnienie na listwie przy rozruchu ? Paliwo może kapać z wydechu jak długo kręciłeś .
  • #4
    tom3514
    Level 2  
    rozrusznik kręci normalnie,prąd na świecach podobno jest bo zapomniałem powiedzieć że świece były nie dawno wymieniane i mechanik powiedział że to sprawdzał ale czy napewno tego nie wiem do świec jest bardzo trudne dojście , ale właśnie gdzieś przeczytałem że mogą być świece żle wkręcone albo czujnik temperatury padnięty który idę wlaśnie sprawdzić
  • #5
    robi1214
    Level 31  
    Zainteresuj się tą plamą ropy pod samochodem.
  • #6
    t13
    Level 12  
    Miałem podobny problem i okazało się że któryś z mechaników zepsuł gwint i świeca nie wkręcała się do końca. Tak ją zostawił że grzała gwintowany kanał a nie tam gdzie powinna. Należ również sprawdzić czy fajki na świecach są "nie wypalone" i trzecia rzecz która mi przychodzi to gdzieś jest przebicie na masę (albo świeca albo przewód) i wtedy z automatu odcina prąd na żarzeniu i silnik nie pali. Ale to wszystko dzieje się przy niskich temperaturach.
  • #7
    tom3514
    Level 2  
    Podpowiedzi było wiele ale mechanik sprawdził jeszcze wtryski przelewowo i okazało się że na jednym wtrysku było słabsze ciśnienie i przy niskich temperaturach paliwo gęste , komputer wykrywał błąd i rozłączał a plama ropy lużny zacisk na przelewie. Dzięki bardzo