Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silicon - Alfa 156, alarm Silicon wariuje po rozładowaniu akumulatora

josif13 03 Sty 2016 13:56 1134 2
  • #1 03 Sty 2016 13:56
    josif13
    Poziom 7  

    Witam,

    Przeszukałem google, elektrodę i nie jestem w stanie ogarnąć tematu...

    Pojawił się mróz na pomorzu i i akumulator nie wytrzymał tej próby. Po wymianie na naładowany pojawił się problem z alarmem Silicon (niestety nie mam pojęcia jaki model.

    Normalnie centralny obsługuję z pilota Alfy a pilota alarmu nie dotykam. Kiedyś jak czyściłem EGR i musiałem wyjąć akumulator alarm się uzbroił to wystarczyło wyłączyć go na pilocie z tego co pamiętam i wszystko wróciło do normy.

    Teraz alarm szaleje ( na szczęście syrena została wyłączona kluczykiem).

    Ale do rzeczy. Teraz po podłączeniu akumulatora:
    - dioda alarmu świeci trzy razy - przerwa - trzy razy - przerwa itd.
    - po otwarciu drzwi załącza się alarm - migają awaryjne
    - po kilkunastu sekundach awaryjne gasną i zamykają się wszystkie drzwi (po ich otwarciu znowu świecą się awaryjne).
    - gdy przestają świecić awaryjne i włączam zapłon to po wyłączeniu kontrolki świec żarowych załączają się awaryjne i nie mogę odpalić auta / odcina pompę paliwa

    Nie ma żadnych reakcji na piloty Silicon ....mam dwa - w jednym i drugim dioda świeci się po naciśnięciu przycisków.

    Czy jest jakaś kombinacja, która awaryjnie wyłączy alarm ? Co oznacza trzykrotne miganie diody alarmu?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    0 2
  • Pomocny post
    #2 03 Sty 2016 15:52
    CameR

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów

    5.5. PAMIĘĆ INGERENCJI.
    W przypadku naruszenia strefy alarmowej, kontrolka systemu (dioda LED) będzie błyskać sekwencjami krótkich impulsów (od 1 do 3-ch) jako wskazanie źródła alarmu
    lub ilości naruszeń strefy alarmowej, do czasu wyłączenia systemu pilotem i włączenia “Zapłonu” lub gdy wyłączysz i ponownie włączysz system przy pomocy pilota.
    Wskazania diody LED:
    1 X - czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny
    2 X - wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny
    3 X - otwarcie drzwi, bagażnika, maski silnika lub wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny
    5.6. AWARYJNE WYŁĄCZENIE SYSTEMU.
    W przypadku zgubienia pilota lub jego awarii, możesz rozbroić system ręcznym wyłącznikiem serwisowym:
    • otwórz drzwi - system zacznie alarmować
    • włącz “Zapłon”
    • przyciśnij wyłącznik awaryjny “Reset”

    0
  • #3 03 Sty 2016 16:20
    josif13
    Poziom 7  

    Wielkie dzięki.

    Koniec końców zlokalizowałem centralkę (Ulti-mate B) i ją odłączyłem i wszystko śmiga teraz.

    To 12 letnia Alfa Romeo, więc nikt jej nie będzie chciał kraść...a nawet jak już ukradnie to daleko nie zajedzie bo to Alfa :)

    0