Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Octavia 1.9 tdi AGR - Brak Mocy, Analiza logów.

04 Sty 2016 10:13 1254 6
  • Poziom 4  
    Panowie mam problem. Juz nie wiem gdzie szukać odpowiedzi może ktoś tutaj coś wykombinuje.
    Pacjent octavia I 1.9 tdi AGR 90 hp. Auto stracilo moc, głośno pracuje. Po udaniu się do mechanika wyszlo ze przepływka poszla. Przepływomierz wrzucilem nowy przez pierwszy dzien -dwa bylo w miare ok (choć nie do konca, nie to co powinno byc). Teraz auto gdzies ponownie stracilo moc. Praca traktor jednym slowem. Nadmieniam że auto pali od strzala ciepła czy zimna, czy stoi godzine czy tydzien. Nic nie szarpie pracuje równo.
    Sam juz nie wiem co jest mechanik sprawdzal niby szczelnosc przewodow i wszystko jest ok. Wiec sam juz nie wiem od czego moze sie to dziać. Czyscilem ostatnio EGR , brudu było co nie miara (zbitej sadzy) . Czy moze to miec jakis zwiazek z katalizatorem (zatkany?). Tak na marginesie dodam jeszcze że (niewiem czy to jest tylko moje wrazenie) ale jak mam rezerwe i zaleje ON np za min 50 zl to auto zaczyna jakos lepiej isc ;P ( TZN raz idzie lepiej raz gorzej). Wiem że to smieszne ale juz rozważam wszystkie pomysly . Wrzucam logi dynamiczne. Prosiłbym o analize. Z mojego punktu widzenia nie potrafi wysterowac turbo od dołu Turbo za pozno owiele wstaje (gruszka?). Nie znam sie zbytnio na tych logach wiec moze ktos rozszyfruje co tu dolega.
    Z aktu desperacji pokusiłem sie nawet o zrobienie wykresu grupy 011. O ile dobrze rozumiem , wartości ile rząda mapa , a ile jest aktualnie . I tak to wyglada mniej wiecej



    Przepływka została wrzucona Boshowka
  • Moderator Samochody
    Przecież tam Pierburg, nie Bosch powinien być? Nie żadne wykresy, tylko diagnostyka - wskazanie MAF specified/actual, do tego jeśli twardo pracuje to parametry wtrysku - kąt.
  • Poziom 11  
    Powinien, ale Pierburg tez będzie działał poprawnie , podobnie Magneti , jednak tu przeplywka zaniza o 2-4mg , turbo tez niezbyt dobrze wstaje, jak bym dolot oblookal czy nie wypiaskowało łopatek na kole komp. przypadkiem. Chyba ze gdzieś dziura jest , twarda praca to kąt wtrysku. Zrób logi na jałowym z 001 i 004 , auto nagrzane.
  • Poziom 4  
    Dzieki postaram się zrobic te logi 001, 004.
    Czy obnizenie na przepływce 2-4 mg to duzo? Bo mowie po wymianie przepływki pierwsze dwa dni były ok. Po dwóch dniach znowu to samo to co było.
    ,,Ja bym dolot oblookal czy nie wypiaskowało łopatek na kole komp. przypadkiem"
    Tzn? mozesz wyjasnic troche o co dokladniej chodzi? Chodzi Ci o łopatki na wirniku?
  • Poziom 11  
    Tak łopatki na stronie ssacej turbo, moze gdzieś dziura w dolocie albo odmie jest. 4mg przy tej dawce i osprzęcie to jakies 8-10km mniej. Np 110km na ok 42mg , a 90 ma 37mg , 110 po sofcie na 135-140 ok 48-49 mg. SDI 29mg.
  • Poziom 4  
    Rozumiem. Słuchaj a co może być przyczyną uszkodzenia przepływki. Przeciez została założona nowa i co w ciagu dwóch dnich znowu to samo? Czy to jakas trefna przepływka była?