Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośniki estradowe wzmacniacz

04 Sty 2016 16:53 873 13
  • Poziom 5  
    Mam takie pytanie. Zamierzam rozpocząć przygode z dj na imprezach itp. Ale można powiedzieć że jestem w tym troche zielony. Aktualnie posiadam głośnik estradowy Carvin 400W 8 Ohm i zastanawiam się jaki kupić do tego wzmacniacz ponieważ chce jeszcze dokupić jakieś głośniki z dwa ale już taki w miare konkretny sprzęt, podobnie jak wzmacniacz i końcówke. Jeśli chodzi o budżet to tak do 2000 zł chyba że będzie potrzeba zainwestować wiecej ale wstępnie do 2000zł, a jeśli o zastosowanie to obsługa imprez typu 18-nastki, lecia itp Myślałem postawić na coś sprawdzonego czyli głośniki altus a jesli chodzi o wzmacniacz to nie mam pojęcia
  • Poziom 17  
    Po pierwsze, by zacząć cokolwiek nagłaśniać, trzeba mieć jakiś budżet i wiedzę. Zanim wydasz proponuję trochę poczytać o sprzęcie, chociażby przejrzeć inne tematy na forum.

PS: w potocznej terminologii wzmacniacz to praktycznie to samo co końcówka (końcówka mocy).
  • Poziom 5  
    Jeśli chodzi o budżet to tak do 2000 zł chyba że będzie potrzeba zainwestować wiecej ale wstępnie do 2000zł, a jeśli o zastosowanie to obsługa imprez typu 18-nastki, lecia itp Myślałem postawić na coś sprawdzonego czyli głośniki altus eon a jeśli chodzi o wzmacniacz to nie mam pojęcia
  • Użytkownik obserwowany
    Altus eon? Chyba JBL EON? Altusy to kolumny do słuchania muzyki w domu - jeśli chcesz z nimi na imprezę startować(coś poza domówkę z przerwami na picie bo nie wytrzymają ciągłego grania pod dużym obciążeniem) DARUJ sobie DJowanie - będzie wstyd a nie impreza. Szukaj uzywanych kolumn ESTRADOWYCH.
  • Poziom 17