Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Computer ControlsComputer Controls
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sharp W44H - przeróbka na wzmacniacz

06 Jan 2016 20:03 1818 40
  • Level 12  
    Witam,
    dostałem jakiś czas temu taką wieżyczkę jak na foto. w sumie to jest sprawna, oprócz nie zawsze reagujących potencjometrów i przycisków, słucham z niej czasem radia w mojej majsterkowni. Problem tkwi w tym że toto wielkie i zajmuje mi dużo cennego miejsca, nawet po odcięciu drewnianego dołu. Dlatego pomyślałem że zapytam was czy dam radę wyciągnąć z tego wzmacniacz i ewentualnie radio i wsadzić to do jakiejś mniejszej obudowy.

Tzn. sam nie dam rady, chyba że całość, ale dobrze by było żeby mi ktoś pomógł wyciągnąć tylko co potrzebne. Można powiedzieć że jestem zielony w elektronice, ale jakieś podstawy podstaw znam, więc jak by mi ktoś wytłumaczył krok po kroku co robić to bym to ogarnął. Mogę liczyć na waszą pomoc?

Na początek przesyłam zdjęcia, trochę to zakurzone, ale jak by coś z tego robił to się będzie czyścić dokładnie.

Sharp W44H - przeróbka na wzmacniacz Sharp W44H - przeróbka na wzmacniacz Sharp W44H - przeróbka na wzmacniacz Sharp W44H - przeróbka na wzmacniacz Sharp W44H - przeróbka na wzmacniacz Sharp W44H - przeróbka na wzmacniacz
  • Computer ControlsComputer Controls

• VIP Meritorious for electroda.pl
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Level 18  
    Praktycznie rzecz ujmując nie opłacalne gdyż koncówka mocy zintegrowana z płyta główna i za dużo tłumaczenia co i jak
  • Level 20