Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

lodówka SAMSUNG RL58GRGIH - alarm otwartych drzwi + ustawienie temperatur

07 Jan 2016 21:34 6978 4
  • Level 2  
    Witam Wszystkich serdecznie. Jestem laikiem w sprawie naprawy AGD i elektroniki, dlatego proszę Was o pomoc. Trzy miesiące temu zmieniałem w lodówce kierunek otwierania drzwi (zgodnie z instrukcją obsługi) oraz obróciłem po zmianie uszczelki o 180 stopni. Po zmianie nie włączyłem - niestety dla mnie i dla sprawdzenia - alarmu otwartych drzwi. Po 3 miesiącach, czyli w tym tygodniu zauważyłem,że temperatura w zamrażarce zaczyna wzrastać z nastawionej - 17 C na - 10 C i na - 1 C , a w chodziarce z nastawionej + 4 C na + 1 C. Uruchomienie alarmu otwartych drzwi powoduje jego sygnał gdy drzwi chłodziarki i zamrażarki są zamknięte. Resetowanie panelu sterowania poprzez wyłączenie na 3-5 minut lodówki z gniazda powoduje zmiany temperatur na wyświetlaczu odpowiednio dla chłodziarki / zamrażarki za jednym razem +4C/-4C , a za drugim +6 C/ - 24 C Z tym, że o ile temperatura w chłodziarce dochodzi do zadanych +4 C, to temperatura w zamrażarce podnosi się na wyższą osiągając - 1 do -3 C, pomimo zadanej - 17 C (zmiana temp. następuje w ciągu 2-3 godz. dla chłodziarki i 12-15 godz. dla zamrażarki). Nadmieniam, że w/w odczyty pochodzą wyłącznie z panelu sterowania, ale sprawdzając "organoleptycznie żywność" bez termometru stwierdzam, że rzeczywiste temperatury są adekwatne do wskazań wyświetlacza. Alarm otwartych drzwi po jego włączeniu i mimo zamkniętych drzwi nadal sygnalizuje po w/w zmianach temperatur..
  • Level 2