Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

lodówka SAMSUNG RL58GRGIH - alarm otwartych drzwi + ustawienie temperatur

dudsun 07 Sty 2016 21:34 3435 4
  • #1 07 Sty 2016 21:34
    dudsun
    Poziom 2  

Witam Wszystkich serdecznie. Jestem laikiem w sprawie naprawy AGD i elektroniki, dlatego proszę Was o pomoc. Trzy miesiące temu zmieniałem w lodówce kierunek otwierania drzwi (zgodnie z instrukcją obsługi) oraz obróciłem po zmianie uszczelki o 180 stopni. Po zmianie nie włączyłem - niestety dla mnie i dla sprawdzenia - alarmu otwartych drzwi. Po 3 miesiącach, czyli w tym tygodniu zauważyłem,że temperatura w zamrażarce zaczyna wzrastać z nastawionej - 17 C na - 10 C i na - 1 C , a w chodziarce z nastawionej + 4 C na + 1 C. Uruchomienie alarmu otwartych drzwi powoduje jego sygnał gdy drzwi chłodziarki i zamrażarki są zamknięte. Resetowanie panelu sterowania poprzez wyłączenie na 3-5 minut lodówki z gniazda powoduje zmiany temperatur na wyświetlaczu odpowiednio dla chłodziarki / zamrażarki za jednym razem +4C/-4C , a za drugim +6 C/ - 24 C Z tym, że o ile temperatura w chłodziarce dochodzi do zadanych +4 C, to temperatura w zamrażarce podnosi się na wyższą osiągając - 1 do -3 C, pomimo zadanej - 17 C (zmiana temp. następuje w ciągu 2-3 godz. dla chłodziarki i 12-15 godz. dla zamrażarki). Nadmieniam, że w/w odczyty pochodzą wyłącznie z panelu sterowania, ale sprawdzając "organoleptycznie żywność" bez termometru stwierdzam, że rzeczywiste temperatury są adekwatne do wskazań wyświetlacza. Alarm otwartych drzwi po jego włączeniu i mimo zamkniętych drzwi nadal sygnalizuje po w/w zmianach temperatur..

0 4
  • #3 10 Sty 2016 20:22
    dudsun
    Poziom 2