Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

skoda octavia I silniki 1.8 20V 125 KM brak mocy

08 Sty 2016 15:39 3837 18
  • Poziom 6  
    Witam
    Mam skodę octavie I z 1998 roku z silnikiem 1.8 20V benzyna 125 KM z LPG i od paru miesięcy coś jest nie tak z mocą silnika. Po odpaleniu i ruszeniu samochód traci moc nie jedzie wciskając pedał gazu samochód nie zbiera się i słychać strzały w przepustnicy (nie chce jechać). Samochód w tedy jest na benzynie po złapaniu temperatury i przełączeniu na LPG jest trochę lepiej bo auto jest trochę mocniejsze brak strzałów, ale go szarpie zbiera się bardzo powoli (do 2500 obrotów). Powyżej 2500 obrotów samochód jedzie już prawie normalnie ale czuć jeszcze lekie szarpnięcia.Po podpięciu pod komputer wychodziła tylko wadliwa przepustnica. W samochodzie były wymienione kable wysokiego napięcia, przepustnica, cewka (jakiś tam modu)ł świece. I jazda jest bez zmian. Proszę o pomoc może ktoś ma auto z takim silnikiem i miał podobny problem bo jeżdżę po mechanikach i żaden nie może go zdiagnozować. Czekam na odpowiedzi i z góry dziękuje
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 30  
    Ciśnienie sprawdzone?
  • Poziom 6  
    Ciśnienie dobre.zapytanie do robokopa co to za element
  • Poziom 6  
    Tylko że w skodzie jest pasek nie łańcuch
  • Poziom 6  
    Dzięki spróbuje to wymienić bo już mi ktoś o tym mówił. Tylko jedna osoba mówiła
    o wymianie łańcuszka ona miał VW passata z takim silnikiem.
    Wiec mam pytanie czy przy wymianie tego elementu muszę wymieniać też łańcuszek i jego wszyskie napinacze.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Przecież tam jest jeden napinacz.
    Łańcuch też warto wymienić.
    Pasek jest ale napęd między wałkami jest zrobiony na łańcuchu.
  • Poziom 2  
    Witam czy rozwiązałeś problem bo u mnie jest identyczny.
  • Poziom 6  
    Nie jeszcze nie bo mechanik chwilowo ma inne roboty i nie mógł dostać tego napinacza. Ale w poniedziałek ma się brać za moje auto i wyczytał że napinacz łańcucha jest w silniku 1.8 ale turbo a mój jest zwykły i po rozkręceniu będziemy wiedzieć czy taki napinacz tam idzie
  • Poziom 6  
    Witam
    I tak wymiana elektrohydraulicznego napinacza łańcuch nic nie dała. przy tym wymiana któryś raz świec wymiana czujnika napinacza paska rozrządu problem jak był tak jest samochód jeździ bez zmian
  • Admin grupy Samochody
    mrozik72 napisał:
    Witam
    I tak wymiana elektrohydraulicznego napinacza łańcuch nic nie dała. przy tym wymiana któryś raz świec wymiana czujnika napinacza paska rozrządu problem jak był tak jest samochód jeździ bez zmian

    A co na to mechanik?
  • Moderator Samochody
    Najpierw bym zapytał czy klient przywiózł auto z postawioną diagnozą czy do diagnozy?
    A później pytanie co na to mechanik.

    Ewidentnie brakuje tam kogoś kto postawi trafioną diagnozę bez wymiany zbędnych drogich elementów.
  • Poziom 2  
    Do mrozik72
    Witam udało Ci się znaleźć przyczynę?
    Mam taki sam problem od pół roku nikt nie jest w stanie zdiagnozować przyczyny
  • Moderator Samochody
    Zawias_87 napisał:
    nikt nie jest w stanie zdiagnozować przyczyny
    A ten "nikt" to kto? Ty ze szwagrem, czy jakiś Henio w stodole? Bo jakoś nie chce mi się wierzyć, ze w warsztacie nie potrafią parametrów życiowych silnika przejrzeć.
  • Poziom 6  
    Witam. Nie rozwiązałem. Samochód sprzedałem jako uszkodzony
  • Poziom 2  
    Nikt mówię o mechanikach. Może polecisz kogoś z Łodzi dobrego?
  • Poziom 2  
    Prawdopodobne rozwiązanie to wymiana rury prowadzącej od filtra powietrza do przepustnicy. W zaznaczonej części znajduje się membrana, która mogła ulec uszkodzeniu. W moim przypadku koszt 30 zł pasowała rura od passata 1.8 i auto zaczęło jeździć normalnie. Wcześniej próbowałem wymieniać przewody, cewkę, świece. Dopiero po wymianie tej rury auto zaczęło normalnie pracować. Polecam sprawdzić tym, którzy będą szukali rozwiązania.
    skoda octavia I silniki 1.8 20V 125 KM brak mocy
    skoda octavia I silniki 1.8 20V 125 KM brak mocy