Witam.
Pacjent. Renault Scenic I phII 1999r. 2.0, 140KM
Mam problem. Po przeglądaniu tylnych hamulców stwierdziłem, że trzeba wymienić wszelkie gumki itp przy okazji wymieniłem tłoczki bo były skorodowane. Standardowy zabieg po przełożeniu tłoczków i środków do nowych, zamontowaniu wszystkiego na swoje miejsce (klocki stare bo jeszcze oblecą), zabieram się za odpowietrzanie. Standardowa procedura odpowietrzania. Gdy odpowietrzyłem brak pęcherzyków powietrza, pedał nadal wpada w podłogę. (bierze od połowy - hamulec jest) za drugim wciśnięciem rośnie i jest taki jak powinien, lecz po odczekaniu paru chwil jest to samo za pierwszym razem wpada w podłogę następne wciśnięcia - rośnie i jest ok. Ewidentny objaw zapowietrzenia mimo, że nie ma powietrza w układzie. Teraz jest moje pytanie.
Dlaczego przed zabiegiem który wykonałem pedał był niesamowicie dobry (po lekkim wciśnięciu natychmiast hamował), po wymianie tłoczków nie potrafię go odpowietrzyć. Czy jest możliwość zapowietrzenia pompy bądź ABS jeśli mi płynu w zbiorniczku nie brakło? Proszę o pomoc bo przy odpowietrzaniu przelałem już go około 700ml płynu i dalej pedał jest nie taki jak powinien. Dodam że auto hamuje ale gdyby przyszło hamować gwałtownie to pedał z pierwsze strzała wpada strasznie w podłogę. Może miał ktoś podobną sytuacje ? Wczoraj odpowietrzałem jeszcze pompę i abs po kolei, przewodami dalej jest to samo. ://
Pacjent. Renault Scenic I phII 1999r. 2.0, 140KM
Mam problem. Po przeglądaniu tylnych hamulców stwierdziłem, że trzeba wymienić wszelkie gumki itp przy okazji wymieniłem tłoczki bo były skorodowane. Standardowy zabieg po przełożeniu tłoczków i środków do nowych, zamontowaniu wszystkiego na swoje miejsce (klocki stare bo jeszcze oblecą), zabieram się za odpowietrzanie. Standardowa procedura odpowietrzania. Gdy odpowietrzyłem brak pęcherzyków powietrza, pedał nadal wpada w podłogę. (bierze od połowy - hamulec jest) za drugim wciśnięciem rośnie i jest taki jak powinien, lecz po odczekaniu paru chwil jest to samo za pierwszym razem wpada w podłogę następne wciśnięcia - rośnie i jest ok. Ewidentny objaw zapowietrzenia mimo, że nie ma powietrza w układzie. Teraz jest moje pytanie.
Dlaczego przed zabiegiem który wykonałem pedał był niesamowicie dobry (po lekkim wciśnięciu natychmiast hamował), po wymianie tłoczków nie potrafię go odpowietrzyć. Czy jest możliwość zapowietrzenia pompy bądź ABS jeśli mi płynu w zbiorniczku nie brakło? Proszę o pomoc bo przy odpowietrzaniu przelałem już go około 700ml płynu i dalej pedał jest nie taki jak powinien. Dodam że auto hamuje ale gdyby przyszło hamować gwałtownie to pedał z pierwsze strzała wpada strasznie w podłogę. Może miał ktoś podobną sytuacje ? Wczoraj odpowietrzałem jeszcze pompę i abs po kolei, przewodami dalej jest to samo. ://