Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo 9700 - Wtryskiwacz Ad blue

SCISKI JOE 10 Sty 2016 15:19 924 9
  • #1 10 Sty 2016 15:19
    SCISKI JOE
    Poziom 8  

    Witam

    Bardzo proszę o pomoc jaki powinienem zamontować wtryskiwacz do modułu pompującego 0444022004 ?
    - wyświetla mi błąd zamarzniętego zaworu dozującego i chciałem go wymienić ponieważ czyszczenie w ciepłej wodzie nie pomaga. A stary wtrysk ma numer 0281002813 który nigdzie nie występuje.
    Założyłem 0281002970 sugerując się tylko wyglądem ale niestety bez zmian , tu też pytanie czy po wymianie wtrysku może trzeba go zaprogramować ?

    0 9
  • #2 10 Sty 2016 16:03
    keicam1991
    Poziom 18  

    Nic nie trzeba programować:).

    Daj kod usterki.


    I z jakiego roku jest auto.

    0
  • #3 10 Sty 2016 18:29
    daro111
    Poziom 31  

    Witam.

    SCISKI JOE napisał:
    wyświetla mi błąd zamarzniętego zaworu dozującego

    Prawdopodobnie trzeba wykasować, wyzerować licznik ilości "zamarznięć" sprzętem który to ogarnia.

    0
  • #4 10 Sty 2016 20:25
    SCISKI JOE
    Poziom 8  

    Zamarznięty zawór dozujący MID128 PSID 89 FMI 14.
    To jest autokar z 2007 roku .Błąd mogę wykasować na desce ale zaraz znowu się pojawia jako aktywny.
    Pozdrawiam

    0
  • #5 10 Sty 2016 20:46
    keicam1991
    Poziom 18  

    Ogólnie to sprawa wygląda tak:

    -sprawdź jaką oporność ma wtryskiwacz, powinien mieć 1.1 oma,
    --||- przewody które idą od wtryskiwacza do modułu, najlepiej je prześwietlić,
    -jeśli moduł nigdy nie był wymieniany to masz na 99% pierwszą generacje i taki sam powinien być wtryskiwacz.

    -Dobrze było by zrobić test dozowania.

    1
  • #6 10 Sty 2016 21:15
    SCISKI JOE
    Poziom 8  

    jutro sprawdzę wtryskiwacz , jeśli chodzi o przewody to właśnie mierzyłem i dziwne że napięcie było tylko ok.0.05 do 0.16 V , (pytanie ile powinno być chyba w zależności od tego jak puszcza sterownik ).
    Dodam że pompa działa poprawnie ad blue jest w obiegu i po zgaszeniu silnika cofa do zbiornika .
    Z tego co patrzyłem po katalogach w internecie to jest system denoxtronic 2.1
    Pozdrawiam

    0
  • #7 10 Sty 2016 21:49
    MAN Electronics
    VIP Zasłużony dla elektroda

    keicam1991 napisał:
    Zamarznięty zawór dozujący MID128 PSID 89 FMI 14.
    To jest autokar z 2007 roku .Błąd mogę wykasować na desce ale zaraz znowu się pojawia jako aktywny.
    Zerowanie licznika zamarznięć nie wykonuję się operacją kasowania błędów a oddzielną procedurą zerowania licznika.

    0
  • #8 10 Sty 2016 21:59
    SCISKI JOE
    Poziom 8  

    czyli trzeba podjechać na komputer do serwisu żeby to skasowali ?zakładając że wtrysk jest ok

    0
  • #9 11 Sty 2016 08:44
    daro111
    Poziom 31  

    SCISKI JOE napisał:
    Zamarznięty zawór dozujący MID128 PSID 89 FMI 14.

    FMI 14 Zawór dozujący zamarzł zbyt wiele razy
    Usterkę tą usuwa się poprzez wymianę zaworu dozującego i wyzerowanie licznika. Licznik zeruje się za pomocą VCADS Pro, 25833–3 SCR, Monitorowanie zamarzania SCRT, kalibracja.

    0
  • #10 13 Sty 2016 22:54
    SCISKI JOE
    Poziom 8  

    Witam

    Czy ktoś jest w stanie sprawdzić czy wtrysk z numeru VOLVO 213 900 69 zamienia się na numer bosch 0281002969?

    0
  Szukaj w 5mln produktów