Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Atmega8] - [c] generator 36khz początkujący

Connes 11 Sty 2016 17:15 1275 13
  • #1 11 Sty 2016 17:15
    Connes
    Poziom 6  

Cześć jestem nowy na forum więc się przedstawię jestem Kamil mam 14 lat i od niedawna zajmuję się programowaniem. problem w tym że jestem początkujący i w sumie nie rozumiem kilku rzeczy . :| Dlatego proszę o wyrozumiałość.

Moje pytanie dotyczy generatora 36 khz napisałem prosty program, ale oczywiście nie działa, ponieważ sedno problemu tkwi w tym że nie wiem na których portach , w atmedze 8, mogę generować przerwania, a 2 kanały pwm PB1 i PB2 mam zajęte. Pwm rozumiem natomiast z ctc mam problemy nie wiem, jak już wcześniej wspominałem na jakich portach mogę generować przerwania z ctc.

generator potrzebny mi do robota (z TSOP2236 będzie pełnił funkcję czujników)
    odrazu mówię nie wciskajcie mi sharpów, wszystko w swoim czasie.mam książke Mirosława Kardasia, ale jest dla mnie trochę trudna.
    proszę o pomoc.

Kod: c
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

0 13
  • #2 11 Sty 2016 18:23
    Radzio M.
    Poziom 32  

W tej książce masz wszystko opisane, nawet gotowce na płycie CD.

0
  • Pomocny post
    #3 11 Sty 2016 18:25
    Steryd3
    Poziom 32  

Ja wiem, że mając 14 lat trochę trudno o składne pisanie ...ale bez tego daleko nie "zajedziemy".

Uporządkujmy- co chcesz zrobić?
    Może postudiuj książkę p. Kardasia bo masz problem z pojęciami i tworzy się z tego straszny bałagan. Ty co najwyżej chcesz wygenerować zmiany napięcia na porcie mikrokontrolera za pomocą przerwań.