Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroën C8 2,2HDI - Przepływomierz powietrza i tryb awaryjny

kogucik359 11 Sty 2016 19:19 795 0
  • #1 11 Sty 2016 19:19
    kogucik359
    Poziom 8  

    Witam. Od kilku miesięcy borykam się z problemem w swojej cytrynie. Wymieniłem już sporo części i już mi ręce opadają. Turbina zregenerowana bo padła, swirl i elektrozawory od sterowania podciśnieniami nowe itd. Mechaniory ręce rozkładają i tylko kasa leci. Postanowiłem sam się zająć z pomocą forumowiczów znalezieniem usterki.
    Mam problem z przepływomierzem a mianowicie auto z podłączonym przepływomierzem nie wchodzi na obroty a zmierzona wartość przepływu powietrza wacha się pomiędzy 170-220 na cykl i silnik ledwo co wyciąga 2000 obrotów, ale za to kiedy odpalę silnik i od razu wcisnę gaz do dechy to silnik ładnie się wkręca na obroty przepływ powietrza w granicach 600-800 a nawet więcej na cykl, ale to tylko na wysokich obrotach jak tylko zejdę z obrotami do 4000 to wyskakuje od razu antipollution fault i tak w kółko dodam że to nowy przepływomierz magnetti-marelli a na starym jest to samo. Sterowanie podciśnieniem sprawdzone wakuometrem stabilne w granicy -0,7 bara i przeglądane kilka razy. Dodam tylko że kiedy zejdę z obrotami do 4000 to przepływ powietrza spada nagle z 600-700 na 170 i obroty lecą do 2000 i w tym samym momęcie słychać jakby jakiś przekaźnik pyknął i w tej samej chwili to co opisałem, specjalnie lexia i DB zainstalował em bo w serwisie co chwilę 150 leci, jedyne błędy jakie zczytuje to p0100 i p0110 ale to dlatego że jeżdżę z odpiętą przepływają bo inaczej jechać się nie da a na dodatek kiedy chcę je skasować to wywala mi że 50 błędów ma (historia posprzedażna zapełniona czy coś takiego) i nie wiem czy nawet jeśli jakiś nowy błąd będzie to czy mi go pokaże właśnie z tego powodu. Potrzebuję porady gdzie mam szukać przyczyny takiego zachowania- przejżeć kable do przepływki? Jeśli tak to potrzebuję wskazówki jak to zrobić, a może sterownik do wymiany?- bo tak mi jeden z mechaniorów zasugerował, ale w ciemno tak? I co jeśli to nie sterownik kolejnych parę złoty jak psu w budę. Z góry dziękuję z wszelkie podpowiedzi.

    0 0
  • Metal Work Pneumatic
  Szukaj w 5mln produktów