Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

AFEN 10 - wymiana tranformatora w prostowniku

henio 123 13 Jan 2016 17:30 2808 11
    henio 123
    Level 23  
    Witam.Problem jak temacie.Posiadam prostownik w kt鏎ym pad這 uzwojenie pierwotne transformatora. AFEN 10 - wymiana tranformatora w prostowniku W zwi您ku z tym naby貫m ten transformator. AFEN 10 - wymiana tranformatora w prostowniku AFEN 10 - wymiana tranformatora w prostowniku Transformator ten posiada na na uzwojeniu wt鏎nym >>dwa 鄴速e przewody<< napi璚ie na biegu ja這wym 16 V.Jestem laikiem w tej dziedzinie wi璚 prosz o pomoc.Chodzi mi o to czy napi璚ie nie b璠zie za du瞠 do tego prostownika bowiem ma on maxymalny pr康 豉dowania 10A.Mo瞠 to b璠zie pomocne wrzucam fotki tego prostownika. AFEN 10 - wymiana tranformatora w prostowniku AFEN 10 - wymiana tranformatora w prostowniku Z g鏎y dzi瘯uje za wyrozumienie i pomoc .
    kindlar
    Level 41  
    Skoro wymieniasz trafo mo瞠 pomy郵e o dodaniu automatyki 豉dowania. Za wysokie napi璚ie mo瞠 uszkodzi akumulator a jednocze郾ie trudno samemu przez ca造 czas nadzorowa proces. Mo積a odwin望 po kilka zwoj闚 wt鏎nego i zrobi odczepy aby dobra napi璚ie do danego aku (gdyby by這 zbyt wysokie). Masz woltomierz w prostowniku?
    henio 123
    Level 23