Dołączam logi z grup 001,003,004,011,013,018 i 023. Jeszcze dodam że zaraz po zapaleniu na zimnym silniku 1-pompowtrysk poza normą wskazania +2.99 reszta pompowtrysków również diametralnie inna na zimnym w stosunku do nagrzanego silnika. Nie jestem pewny czy jest normą całkowicie inne wskazania pompowtrysków w stosunku zimnego silnika do nagrzanego? Nie wiem czy również przepływomierz nie fiksuje.....??
http://vaglog.pl/log_246592.html
http://vaglog.pl/log_246591.html
http://vaglog.pl/log_246590.html
http://vaglog.pl/log_246589.html
http://vaglog.pl/log_246588.html
Adres 01: Silnik (038 906 019 KD)
07:51:09 Grupa 001: Injected quantity
840 /min Engine speed 790-870
10.4 mg/suw Injected quantity 3.0-9.0
7.1*KW Spec. Inj. duration 3-8 °Ck.
36.9*C Coolant temp 80-110°C
07:51:09 Grupa 013: Idle Speed Smooth Running Control
2.99 mg/suw Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
-2.59 mg/suw Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
0.59 mg/suw Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
-1.22 mg/suw Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H