Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Połączenie monitora z dekoderem

zwlokifoki 13 Sty 2016 18:48 876 14
  • #1 13 Sty 2016 18:48
    zwlokifoki
    Poziom 3  

Witam, tematów było już wiele, oczywiście zapoznałem się z nimi. Jednak po instalacji monitora do dekodera nic się nie dzieje.

Monitor: LG FLATRON W1941S
    Dekoder: HD 3000 Cyfrowy Polsat
    Adapter HDMI - VGA

Adapter sprawdziłem w konfiguracji jednostka - monitor i działa. Przy połączeniu go z dekoderem włącza się i zmienia się odcień czerni na jasniejszy, poza tym nie emituje żadnego obrazu.

Znalazłem również wpisy typu: "przy testach warto ustawić najmniejszą dostępną rozdzielczości sygnału video gdyż niekazdy monitor daje sobie radę nietypowym rozdzielczościami dekodera", ale jestem kompletnie zielony i nie wiem jak się z tym uporać.

Czy problemem jest to, ze monitor nie posiada tunera tv?

Pozdrawiam serdecznie

0 14
  • #2 13 Sty 2016 19:52
    mihal2002
    Poziom 43  

zwlokifoki napisał:
    tematów było już wiele, oczywiście zapoznałem się z nimi

To mało się zapoznałeś.
    zwlokifoki napisał:
    Adapter HDMI - VGA

Wsadź sobie w buty będziesz wyższy.
    Wiesz co to konwerter sygnału? To poczytaj i takowy sobie kup.

-1
  • #3 13 Sty 2016 20:42
    zwlokifoki
    Poziom 3  

Kolego więcej szacunku i wyrozumiałości, gdyż nie każdy ma czas żeby pojąć od razu całą wiedzę z danej dziedziny, wtedy pomocą służy forum.

Tylko, że ten "adapter" który mam, wygląda tak samo jak "konwertery", więc nie rozumiem, czym one się różnią?

-1
  • #4 13 Sty 2016 21:45
    kazikszach
    Poziom 33  

zwlokifoki napisał:
    Adapter sprawdziłem w konfiguracji jednostka - monitor i działa

Jak to rozumieć?
    Musi być konwerter, bo HDMI to sygnał cyfrowy, a VGA analogowy, żaden adapter nie pomoże.

0
  • #6 14 Sty 2016 01:47
    sosarek

Poziom 43