Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VOIP - Kilka telefonów na jednym numerze

14 Sty 2016 10:38 2730 53
  • Poziom 8  
    Dzień dobry,

chciałbym zapytać czy istnieje możliwość posiadania kilku aktywnych jednocześnie telefonów VOIP mając jedno konto u operatora.
    Czy np. można tego dokonać logując wszystkie na jedno konto SIP?
    Potrzebuję żeby wszystkie dzwoniły w jednym czasie, bez wybierania żadnych numerów wewnętrzych itp.

Czy da się to osiągnąć?
  • Poziom 11  
    Czy Twojego problemu nie rozwiąże kilka słuchawek zalogowanych do jednej bazy, która to baza będzie wpięta do bramki VoIP ?
  • Poziom 8  
    Właśnie nie posiadam bramki, a w temacie VOIP jestem zielony, więc proszę o propozycje.
  • Poziom 11  
    Jakim sprzętem dysponujesz?
  • Poziom 8  
    Posiadam Grandstream GXV 3240 HD, dziękuję za link @przeqpiciel, w ostateczności zakupię. Podzwoniłem do części operatorów i mówią że są w stanie mi to zrobić, nie wiem jak, ale oferują taką możliwość w ramach indywidualnej umowy ;)
  • Poziom 11  
    Trochę za mało informacji.
    1. Czy masz kilka takich telefonów i chcesz je wykorzystać?
    2. Czy chcesz dokupić jeszcze jakiś sprzęt?
    3. Czy telefony powinny dzwonić jednocześnie w jednej lokalizacji, czy w różnych, np. w różnych miastach?
  • Poziom 31  
    z tego co wiem to:

rejestrując x urządzeń na ten sam login/hasło do operatora nie stanie się nic złego poza tym, że aktywny będzie tylko jeden telefon (jeden telefon będzie dzwonić w danej chwili), ze względu na to, że co około 60 sekund urządzenie wysyła "pinga" do centrali.

jeżeli chcesz aby dzwoniło tobie Y telefonów jednocześnie to uważam, że powinieneś albo:
    zainteresować się bazą ze słuchawkami taką jaką np. przedstawiłem