Witam,
kupiłem silnik 200D z mercedesa rok 1970 jeszcze na pompie wtryskowej sterowanej podcisnieniem.
Od wału odkręcono koło zamachowe i teraz mam problem w jakim położeniu je przykręcić. Koło ma dwa rzędy wierconych otworów wyrównoważających (pomiedzy 1 a 3 godz i 5 a 7 godz) i w dwóch miejscach wieniec jest wyrobiony przez rozrusznik. Szukałem fabrycznych znaków i nic nie widać. Koło ma wybity numer katalogowy a po przeciwnej stronie napis ST1.
kupiłem silnik 200D z mercedesa rok 1970 jeszcze na pompie wtryskowej sterowanej podcisnieniem.
Od wału odkręcono koło zamachowe i teraz mam problem w jakim położeniu je przykręcić. Koło ma dwa rzędy wierconych otworów wyrównoważających (pomiedzy 1 a 3 godz i 5 a 7 godz) i w dwóch miejscach wieniec jest wyrobiony przez rozrusznik. Szukałem fabrycznych znaków i nic nie widać. Koło ma wybity numer katalogowy a po przeciwnej stronie napis ST1.