Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
HelukabelHelukabel
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Focus 1,8 Tddi - Gaśnie po rozgrzaniu silnika

16 Jan 2016 22:04 1482 5
  • Level 6  
    Witam mam taki problem z autem że gaśnie po rozgrzaniu silnika w różnym zakresie obrotów i są takie błędy

    błędem wyświetlone na testerze,
    proszę
    P1563 FIP ( paliwa Pompa wtryskowa ) żądania zatrzymania silnika
    P1664 Napięcie akumulatora wysokie (To akurat bo miałem chwilowo aku z transita)
    P0035 Czujnik położenia wału korbowego usterkę obwodu.
    P0216 Usterka obwodu sterowania regulacją wtrysku

    Dzień wcześniej inny komp pokazywał

    Chwilowe zgaszenie 34
    Pompa wtryskowa uszkodzona
    Czujnik położenia wału korbowego usterkę obwodu
    Czujnik położenia wału korbowego uszkodzony,

    Dodam że to nie są testery typu elm 327
    tylko urządzenia za grubą kasę ,czujnik wału wymieniony razem z wiązka a auto dalej po rozgrzaniu staje.
  • HelukabelHelukabel
  • Level 25  
    GADZYL wrote:
    Witam mam taki problem z autem że gaśnie po rozgrzaniu silnika w różnym zakresie obrotów i są takie błędy

    błędem wyświetlone na testerze,
    proszę
    P1563 FIP ( paliwa Pompa wtryskowa ) żądania zatrzymania silnika
    P1664 Napięcie akumulatora wysokie (To akurat bo miałem chwilowo aku z transita)
    P0035 Czujnik położenia wału korbowego usterkę obwodu.
    P0216 Usterka obwodu sterowania regulacją wtrysku



    P1563 - Moduł kontroli pompy wtryskowej - zatrzymanie silnika
    P1664 FIP (Fuel Injection Pump) malfunction możliwe przedostanie się powietrza po stronie niskiego ciśnienia paliwa
    P0035 Turbocharger bypass valve control circuit high - przerwa w obwodzie sterowania zaworu.
    P0216 - Injection timing control circuit malfunction - kat wyprzedzenia wtrysku- Awaria obwodu sterowania

    Nie wiem co to za urządzenie, ale opisy usterek ma do bani.
    większość usterek to usterki pompy :cry:

    Pomijając fakt że czy akumulator z matiza czy z transita to napięcie ma takie samo 12V
  • HelukabelHelukabel
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Awaria zasilania sterownika pompy lub samego sterownika. Do sprawdzenia zasilanie. Może klękać gdy usterka mechaniczna pompy powoduje wzmożony pobór prądu przez elementy wykonawcze.
  • Level 6  
    Może opisze dokładniej pompa była robiona , rezystor za 600zł czy ruszali zawór nie wiem, później auto stało w garażu przez rok, , po uruchomieniu auto pojeździło przez tydzień, i zaczęły się wyżej opisane usterki. Ja podejrzewam czujnik halla w pompie, jeśli się mylę niech mie ktoś poprawi,, obwód czujnika wału sprawdzony czujnik wału podkładane chyba z 5 sztuk innych.


    Drugie pytanie, to czy wymontować tą pompę i wysyłać do sprawdzenia?

    No i co z tym hallem w pompie możne jego wymienić?

    Teraz sprawdzałem na jeszcze jednym kompie, pokazuje:
    usterka pompy wtryskowej i czujnik wału korbowego usterka w obwodzie.

    Dodam że skrzynka bis sprawdzona
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Po tym opisie sądząc, oddać komuś, kto ma pojęcie.
  • Level 39  
    Paweł już napisał Ci odpowiedź pompa była zrobiona na sztukę czyli wymieniony tranzystor nie rezystor bez usunięcia przyczyny czyli zacierającego się zaworu w pompie. Podłączanie innego kompa nic nie da a czujnik obrotów pompy wali innymi błędami.