Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra g 1.7td 99r pompa check

17 Sty 2016 13:02 1062 15
  • Poziom 6  
    Witam


    Więc tak kupiłem nie dawno astre g diesel 1.7td problem jest taki że załącza się check i często pomaga wejście powyżej 2.5tys obr i jest chwilę ok na komputerze wyszło pompa wtryskowa ale coś pewien nie jestem tego ponieważ silnik pracuje równo obroty nie faluja jak check nie świeci jest ok nie kopci itd przewody sprawdzone wszystko ok przepływomierz był podmieniony egr jest ok czyszczony osobiście myślę że to czujnik położenia wału a najgorsza rzeczą sterownik pompy jak myślicie co może być?
  • Poziom 15  
    W moim przypadku było identycznie, nie pomagało czyszczenie czujnika podciśnienia kolektora ssącego itp.,w niedługim czasie od momentu pojawienia się kontrolki check padł czujnik położenia wału, po wymianie było już ok, ale po jakichś 2 tyś. km padła niestety również pompa wtryskowa. Nie wiem czy obie usterki są ze sobą jakoś powiązane ale w moim aucie tak to właśnie wyglądało (ten sam typ i rocznik Astry).
  • Poziom 6  
    No to chyba zacznę od tańszej opcji czyli czujnika 😃
  • Poziom 18  
    Panowie nie szkoda kasy na wymiany części bo komuś kiedyś też. Diagnostyka, ciśnienia, wypadanie zapłonów ,lewe paliwo, filtry, wtryski, itd jest tego mnóstwo ,wszystko kolega po wymienia? Komputer i sprawdzenie parametrów to chyba rozsądne i tańsze. Czyszczenie egr a tonie sprawdzenie jego działania.
  • Poziom 6  
    Może i masz rację ale do takiego diagnosty to mam spory kawałek a tym się jechać nie da taki muł😣
  • Poziom 6  
    Turbina jest nowa 😃
  • Poziom 18  
    Jak by mu padł czujnik wału to byś go nie odpalił ,zgadza sie? Moim zdaniem usterka jest w układzie poliwo powietrze. Jak go już naprawisz to spróbuj wlewać kolego troche miksolu do on to pompa dłużej podziała i nie tylko ona.
  • Poziom 6  
    Tylko check nie świeci się cały czas tylko jak wchodzi tak pod 1800 do 2500 ale to też zależy😐 potem wyższe obroty i może głupieje ten czujnik i wysyła źle info do sterownika pompy i ona za mała lub dużą dawkę paliwa daje nie wiem sam...
  • Poziom 18  
    przy takim opisie to ja też głupieje jak ten twój czujnik.
    kowal43210 napisał:
    problem jest taki że załącza się check i często pomaga wejście powyżej 2.5tys obr i jest chwilę ok

    kowal43210 napisał:
    potem wyższe obroty i może głupieje ten czujnik i wysyła źle info

    To jak to jest przeważnie?
    kowal43210 napisał:
    może głupieje ten czujnik i wysyła źle info do sterownika pompy

    Czujnik wału informuje sterownik w jakim położeniu są tłoki a nie jaką dawkę paliwa ma dać pompa, to akurat robisz "pedałem przyspieszenia.
  • Poziom 6  
    No pierwsze dwa biegi idą nawet ok włączę 3 przekrocze 1.5tys obr i już check świeci przekrocze barierę 2.5tys obr i często pomaga to żeby ten check zgasł natomiast jak się jedzie ostro i ciągle biegami bawię to się nie załącza ale jazda spokojniej do 2.2tys obr itp to check od razu
  • Poziom 6  
    Tak i bez zmian
  • Poziom 6  
    Wyszło zacinający kąt wtrysku tylko czemu się tak dzieje ze samochód po wyżej 2600 2700tys obrotów check ginie i samochód ciągnie byle by nie zejść poniżej 2tys
  • Poziom 12  
    Tak czy inaczej pompa do regeneracji w przeciwnym przypadku w niedługim czasie upali elektronike.
  • Poziom 6  
    Wracam do tematu mechanik kazdy twierdzil ze to kat wtrysku sie zacina lecz dzis przypadkiem bylem u innego odebrac samochod koledze i opowiedzialem o tym i stwierdzil ze to nie musi byc pompa a z tym problemem jezdze juz 10tys km... Jakies pomysly?