Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

brak napięcia na wtyczce od pompy paliwa

19 Sty 2016 15:53 2283 9
  • Poziom 10  
    Powiem krótko i na temat, ostatnio wymieniłem silnik w polo 1.0 1998. Wszystko fajnie i pieknie zadziałało ale...Niestety zacząłem bawić się kostkami od autoalarmu który był rozłączony. Intencje miałem dobre, włożyć kostkę i zadziała. Jednak nie zadziałał tak jak powinien więc odłączyłem. I tu zaczął się problem, nie wiem czy związany z tym alarmem ale samochodu już nie mogłem odpalić. Nacieszyłem się nowym silnikiem godzinę. Wiem że nie dochodzi paliwo do silnika to raz. Nie ma napięcia na przewodach dochodzących do pompy paliwa to dwa. Bezpiecznik nr 32 jest dobry. Przekaźnik 167 jest dobry bo zwiera. Co jeszcze mogę sprawdzić? Sytuacja zaczyna mnie irytować, bo po jednym rozwiązanym problemie pojawił mi się następny.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Idąc po przewodach od alarmu, znajdujesz rozcięcie przewodu pompy, łączysz jak było w oryginale i cieszysz się autem.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 34  
    Dokładnie, a zazwyczaj większość alarmów przewody "odcięcia" ma bezpośrednio z obudowy nie przez kostkę, odszukaj (najprawdopodobniej czarne) grube dwa przewody wychodzące z alarmu.
  • Poziom 10  
    Idę sprawdzić i za parę minut melduję jak poszło.

    Dodano po 27 [minuty]:

    Za cienki w uszach jestem. Na zdjęciach widać całe to ustroństwo. Zwracam się jeszcze raz o pomoc. brak napięcia na wtyczce od pompy paliwa brak napięcia na wtyczce od pompy paliwa brak napięcia na wtyczce od pompy paliwa
    Dodam tylko że ja tego tak nie rozwaliłem delikatnie mówiąc.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Tak zdewastowane, to tylko do wycięcia zostaje. "Kabelek po kabelku".
    Pawel wawa napisał:
    Idąc po przewodach od alarmu, znajdujesz rozcięcie przewodu pompy, łączysz jak było w oryginale i cieszysz się autem.
  • Poziom 10  
    Niepotrzebnie wogóle to ruszałem, i rozumiem dlaczego to było odłączone.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Powiedz Pawle jak przywrócić polo do życia. Nie mam pojęcia które kable od czego.
  • Poziom 29  
    Z tego co widzę alarm to FOX F900T . Poszukaj schematu i będziesz wiedział co i jak
  • Poziom 10  
    Mam ten schemat.
    1. Żółto/Biały - podłączenie do +12V po włączeniu zapłonu
    2. Niebiesko/Biały - podłączenie do czujników masowych drzwi
    3. Pomarańczowy - podłączyć do czujników masowych bagaznika i pokrywy silnika
    4 i 5 Popielaty - pętla spadku napięcia (przeciąć celem wyłączenia)
    6. Czarny - masa pojazdu
    7. Zielony - podłączenie do sterowania syreną dodatkową
    8. Zielono/Biały - przewód podłączyc do spolaryzowania +/- syreny
    9. Żółty - kierunkowskaz lewy
    10. Brązowy - przewód do sterowania dodatkowych modułów (+12V)
    11. Różowy - Do podłączenia zasilania kierunkowskazów (do +12V)
    12. Żółty - kierunkowskaz prawy
    13. Niebieski - wejście prealarmowe czujnika wstrząsowego, równiez do podłączenie syren Fox-a z czujnikiem UDR np syreny S2 i S3
    14. Czerwony - podłączyć do bezpiecznika oświetlenia pojazdu (wewn)
    15.Fioletowy - Blokada zapłonu (max 8A)
    16. Biały - do białego kabla syren S2, S3, z innymi syrenami nie podłączać
    17. Czarno/Biały - podłączyć do czarnego kabla diody LED
    18. Filoetowy - blokada zapłonu (max 8A)
    19. Żółto/Czarny - sterowanie zamkiem centralnym
    20. Niebiesko/Czarny - sterowanie zamkiem centralnym
    21. Zielono czarny - sterowanie zamkiem centralnym
    22. Czerwono/Zielony - sterowanie zamkiem centralnym
    23. Fioletowo/Zielony - sterowanie zamkiem centralnym
    24. Pomarańczowo/Zielony - sterowanie zamkiem centralnym
    Przewody zamka 19 do 24 podłącza się w różny sposób w zależności od systemu sterowania zamkiem.
    Trzeba mi łopatologicznie wytłumaczyć:)

    Dodano po 7 [minuty]:

    Przewód 18 jest urwany.Nie wiem czy to widać dokładnie na zdjęciach
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    Masz ten schemat rozrysowany? Prawdopodobnie pin 15 i 18 ma przekaźnik na płycie alarmu. Starczy oba przewody połączyć poza alarmem i powinna pompa pracować. Lub dolutuj urwany pin 18 i wtedy przekaźnik też powinien połączyć obwód
  • Poziom 10  
    Tutaj jest cały schemat.
    Idę sprawdzić.

    Dodano po 22 [minuty]:

    Bajka. Nie lutowałem pinu 18 ale tylko zwarłem. Polo odburzyło z dotyku, aż miło posłuchać. Dziękuje wszystkim i zamykam temat.