Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Seicento 1.1 MPI - Wymiana komputera w Seicento, immobilizer.

murjak 04 May 2016 10:42 6285 42
  • #31
    encyklopedysta
    Level 9  
    Witam Przyjaciele ponownie. Poddalem sie z tym HC i kupilem na szrocie stera od cc 900 bez immo z tym ze ruzni sie oznaczeniem. Mianowicie, moj oryginalny to: IAW16FM.EC a ten od cc IAW16F.EO
    Problem polega na tym ze jak dam mu w palnik z dolu to albo zgasnie, albo bedzie "pierdzial" przeplatal i moze sie wkreci, ale czesciej gasnie. Natomiast dajac gazu stopniowo wkreci sie do max obrotow. Pytam, poniewaz spawalem na wczesniejszym sterze i nie wiem czy w tym momencie ster od cc jest nie taki, czy moze uszkodzilem cos innego.
    Ewentualnie jesli mapa jest nie taka (cc 900 ale przerobiony na inwalidzkie auto) to czy moge przelutowac ze swojego mape,bo z tym programowaniem to sobie nie poradze carprogiem. Dziekuje z gory za odpowiedzi.
  • TermopastyTermopasty
  • #32
    jokerro
    Level 34  
    Sterownik nie ten
  • TermopastyTermopasty
  • #33
    encyklopedysta
    Level 9  
    A nie mozna mu np. Przelutowac pamieci odpowiedzialnej za mtrysk? Czy to tez zawarte jest w HC??
    Miedzy czasie przyszedl brat i stwierdzil ze chodzi identycznie jak na oryginalnym sterowniku po tym spawaniu zanim go podlaczylem sc z immo i zablokowalem. A ten co zablokowalem i sc chodzi dobrze.
  • #34
    encyklopedysta
    Level 9  
    Witam wszystkich po dlugiej przerwie. Mam pytanie, czy po podpieciu sterownika w sc 900cm od 1.2 8v sejacz odpali? Pytam ponieważ chcialbym pojechac na zlom sc 900 i znajsc ster do 1.2 mpi bez immo i na testa podpinalbym pod 900? Z gory dzieki za odpowiedz.
  • #35
    jokerro
    Level 34  
    1,2 raczej na pelnym wtrysku(mpi)a 900 na jednopunkcie,musi się kolega trochę doinformować.
    Nie zapali!!!
  • #36
    encyklopedysta
    Level 9  
    No tak, ale w przypadku swapa z 900 na 1.2 to te same piny od zasilania wtrysku, to nie pujdzie? Chodzi mi tylko o sprawdzenie czy zakodowany immo czy goly
  • #37
    jokerro
    Level 34  
    jak robisz swapa na 1,2 to zmienia postac rzeczy
  • #38
    sandamiano
    Level 29  
    Ten z punto prawdopodobnie będzie miał immo. Poszukaj jak nie do SC 900 to do Uno 900 - sterownik IAW16FM.UP. To identyczne silniki a jak podpinałem od uno to program pokazywał seicento 900. I jeszcze nie spotkałem sterownika w uno 900 z immo
  • #39
    encyklopedysta
    Level 9  
    Heh. W zasadzie gromadze graty do swapa. Kupilem punto 2 z 60 konnym silnikiem i chce go zalozyc do sc. I wlasnie dlatego chce jeszcze na jezdzacej 900 zorganizowac sobie ster. A moze ma ktos w rozsadnych pieniadzach sterownik bez immo?
    I przy okazji. Napiszcie jak jest z chlodnica, bo jak szukam od sc 1.1 to w opisach pisza ze do 900 i 1100.
    A i pytanie czy jak mam skrzynie od punto 2 z hydraulicznym sprzeglem, (sprzeglo na linke sobie przerobie) to do niej potrzebuje mieszek/wybierak z kompletu z punto czy sc 900? Bo ten z punto to raczej pasowal nie bedzie na miejsce starego i trzebaby zezbic.
    I czy polosie z seja czy z punto podejda? I czy nie beda ewentualnie za dlugie od punto?
  • #40
    sandamiano
    Level 29  
    Chłodnica w seicento SPI jest identyczna czy to do 900 czy 1100. Jedynie do 1100 MPI są inne (nie ma czujnika do wentylatora itp)
  • #41
    tzok
    Moderator of Cars
    Co do odpalenia to SPI odpali na sterowniku IAW-18F/8F od MPI, bo to była full-grupa. W druga stronę to się jednym zasilaniem różni, jak się podepnie to też odpali. Oczywiście kulawo ale jechać się da.
  • #42
    encyklopedysta
    Level 9  
    Dzieki za inofo. Tak wlasnie myslalem.
    A powiedzcie jeszcze co z ta, skrzynia i polosiami, czy wybierakiem.
  • #43
    encyklopedysta
    Level 9  
    Witam ponownie. Powie mi ktos czy jest mozliwosc "zklekocenia" tego silnika 1.2 z punto2 60km z plastikowym kolektorem zeby dobrze dzialal w sc 900? Mam na mysli, czy musze kupowac kolektor od mpi czy podkaczy sie wszystko na komponentach z punta 2? Oczywiscie sterownik kupie pod ten silnik, ale na kosc "duza" z seja. Chodzi mi o czujnik polozenia przepustnice, krokowy, czujnik polozenia walu itd.